Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Da jeg ikke vil kuppe den andre.... Jeg skal til London i slutten av juli og er der først alene noen dager før jeg møter en venninne. Har tenkt å kose meg og gjøre akkurat det jeg har lyst til. Kommer til London i 20 tiden(altså inn til sentrum) Hva kan jeg finne på da, er for sent til å rekke show eller teater. Er det noen som har noen tips? Vil gjerne ha mest mulig igjen for turen så har lyst til å planlegge litt. Jeg skal bo på Southbank. Er det noen som er kjent i det området? Har allerede tenkt meg til Tate modern og Shakespeare globe. Anonymkode: 6b54f...80a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Noen som har tips? Anonymkode: 6b54f...80a
HeiteH Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Begynner ikke kveldsforestillingene 20.30 da? Kan gå akkurat det om du har skrevet ut billett på forhånd og velger et teater i nærheten av togstasjonen du ankommer.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 45 minutter siden, HeiteH skrev: Begynner ikke kveldsforestillingene 20.30 da? Kan gå akkurat det om du har skrevet ut billett på forhånd og velger et teater i nærheten av togstasjonen du ankommer. Mulig det, det jeg har sett på starter 19.30. Anonymkode: 6b54f...80a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 Det er ganske risky å satse på teater som er avhengig av at hverken fly eller tog er forsinket... Ta deg heller en tur ut på pub (se om du finner en med levende musikk, f.eks?). Anonymkode: a5148...bc5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ganske risky å satse på teater som er avhengig av at hverken fly eller tog er forsinket... Ta deg heller en tur ut på pub (se om du finner en med levende musikk, f.eks?). Anonymkode: a5148...bc5 Ja det blir noe sånt. Kan jo og være koselig å rusle en tur langs Themsen på kveldstid. Anonymkode: 6b54f...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå