Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Hei. Fant ut i dag at jeg er gravid. Testen sa 2-3 (clearblue) Jeg hadde festeblødning i starten av Mai. Fikk mens 16 mai. (5 dager før forventet) så antok jeg ikke var gravid men hadde flere tegn på det. Fant altså ut i dag at jeg ER gravid. Kan den mens fra 16 mai ha vært "feil"? Eller skal jeg gå ut fra den? Anonymkode: 689bf...953
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Hvordan var festeblødningen? Friskt blod? Hadde du "menssmerter"? Hvor lenge? unnskyld at jeg spør så mye men jeg fikk "mensen" 6 dager før mensen skal komme å lurer på om dette muligens kan vær en festeblødning. Anonymkode: 3804d...fb1
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hei. Fant ut i dag at jeg er gravid. Testen sa 2-3 (clearblue) Jeg hadde festeblødning i starten av Mai. Fikk mens 16 mai. (5 dager før forventet) så antok jeg ikke var gravid men hadde flere tegn på det. Fant altså ut i dag at jeg ER gravid. Kan den mens fra 16 mai ha vært "feil"? Eller skal jeg gå ut fra den? Anonymkode: 689bf...953 Der jeg tenkte var festeblødning var spor av blod i trusa... det som kom etterpå, altså 16 mai var som full mens bare 5 dager for tidlig i følge min syklus. friskt blod
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan var festeblødningen? Friskt blod? Hadde du "menssmerter"? Hvor lenge? unnskyld at jeg spør så mye men jeg fikk "mensen" 6 dager før mensen skal komme å lurer på om dette muligens kan vær en festeblødning. Anonymkode: 3804d...fb1 Har svart deg under mitt eget innlegg. jeg er TS (connie) Skulle ikke være anonymt innlegg fra start. er bare ny her. Hadde mens murringer og kvalm. Ømme pupper.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 12 minutter siden, connie79 er 2barnsmor:) skrev: Har svart deg under mitt eget innlegg. jeg er TS (connie) Skulle ikke være anonymt innlegg fra start. er bare ny her. Hadde mens murringer og kvalm. Ømme pupper. Takk for svar. Kroppen er ei snodig maskin. Blir gal av dette. Har ALDRI hath problemer med syklusen, den har kommet spot on på dag 34. Så for meg er dette veldig rart, håpe jo selvfølgelig dette kan være noe positivt men føler det er litt for friskt blod og litt mye "menssmerter". Har også en øm pupp bare 😂 men til det du spurte om så har jeg ville tath utgangspunkt i den blødningen du fikk 16 Mai Anonymkode: 3804d...fb1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #6 Skrevet 11. juni 2018 59 minutter siden, connie79 er 2barnsmor:) skrev: Der jeg tenkte var festeblødning var spor av blod i trusa... det som kom etterpå, altså 16 mai var som full mens bare 5 dager for tidlig i følge min syklus. friskt blod 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei. Fant ut i dag at jeg er gravid. Testen sa 2-3 (clearblue) Jeg hadde festeblødning i starten av Mai. Fikk mens 16 mai. (5 dager før forventet) så antok jeg ikke var gravid men hadde flere tegn på det. Fant altså ut i dag at jeg ER gravid. Kan den mens fra 16 mai ha vært "feil"? Eller skal jeg gå ut fra den? Anonymkode: 689bf...953 Du skal gå utifra 16 mai. Og det passer med testen. Testen sier 2-3 uker siden befrukting. Du er altså snart fullgått 4 uker Gratulerer 😍😍 Anonymkode: ee2bb...e54
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 11. juni 2018 #7 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du skal gå utifra 16 mai. Og det passer med testen. Testen sier 2-3 uker siden befrukting. Du er altså snart fullgått 4 uker Gratulerer 😍😍 Anonymkode: ee2bb...e54 Oi... takk... 😊 Mange følelser. og veldig tidlig dette her. Vi får krysse fingra ❤
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 11. juni 2018 #8 Skrevet 11. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Kroppen er ei snodig maskin. Blir gal av dette. Har ALDRI hath problemer med syklusen, den har kommet spot on på dag 34. Så for meg er dette veldig rart, håpe jo selvfølgelig dette kan være noe positivt men føler det er litt for friskt blod og litt mye "menssmerter". Har også en øm pupp bare 😂 men til det du spurte om så har jeg ville tath utgangspunkt i den blødningen du fikk 16 Mai Anonymkode: 3804d...fb1 Ja.... jeg har også hatt mye tegn. Så det er rart. bestiller en invendig gu nå kjapt for å sjekke litt. Jeg er "gammel"... (39) så ok å se litt og være sikker. Lykke til på ferden din. Har egentlig innkommende i morra. men testet positivt på begge midt på dagen i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå