Gå til innhold

Bilsete på sydentur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om bakovervendte seter som er enkle å montere? Finnes det noen mirakelseter som IKKE skal stroppes fast under setet f.eks? Vet jo ikke om det er muligheter for det i taxier der nede. I min mors gamle bil, f.eks, er det et mareritt å montere det.

Anonymkode: bffa3...535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel/stor er barnet?

Anonymkode: c08d4...f51

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel/stor er barnet?

Snart tre år. Høyden er jeg usikker på, men hun er ganske gjennomsnittlig tror jeg. Muligens litt høyere, men ikke for stor for bakovervendte. Tror hun passer i de fleste seter.

hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Snart tre år. Høyden er jeg usikker på, men hun er ganske gjennomsnittlig tror jeg. Muligens litt høyere, men ikke for stor for bakovervendte. Tror hun passer i de fleste seter.

hi

Ville sett på Joie Every Stage. Den kan festes uten forankringsseler og er relativt enkel å montere med bilselen.

Skrevet

Må det være bakovervendt? Hvis dere bestiller taxi og spør om barnesete har de fleste det? 

Skal dere ta med dere det sete overalt ? Intilfelle det er taxitur dere skal på? 

Leide vil i syden akkurat og der leide vi sete i tillegg null problem. 

Anonymkode: 3e8ad...965

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Må det være bakovervendt? Hvis dere bestiller taxi og spør om barnesete har de fleste det? 

Skal dere ta med dere det sete overalt ? Intilfelle det er taxitur dere skal på? 

Leide vil i syden akkurat og der leide vi sete i tillegg null problem. 

Vi kan ikke leie bil dessverre, så dette var i hovedsak ment for taxituren til og fra hotellet. Etter det blir setet liggende på rommet regner jeg med. Har sjekket ut med taxiselskapene men ingen kan garantere å stille med barnesete, og i beste fall får man et forovervendt sete. Hadde de kunnet garantere et forovervendt barnesete kunne vi nok vurdert det, men å risikere ingen sete i det hele tatt er uaktuelt, så da kan vi like gjerne ta med et bakovervendt sete.

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville sett på Joie Every Stage. Den kan festes uten forankringsseler og er relativt enkel å montere med bilselen.

Takk for tips! Denne så veldig fin ut, og i tillegg kan den jo brukes til barnet blir ganske stor! Skal se litt nærmere på den :)

Skrevet

Jeg har kjøpt et Britax two et elite som vi bruker bakovervendt til jenta vår når vi er på reise samt når hun sitter på m andre. Det har riktignok forankringsstropper, men det tar meg ikke mange minutter å montere dette og det passer i så og si alle biler. 

Anonymkode: 4b1a2...f01

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi kan ikke leie bil dessverre, så dette var i hovedsak ment for taxituren til og fra hotellet. Etter det blir setet liggende på rommet regner jeg med. Har sjekket ut med taxiselskapene men ingen kan garantere å stille med barnesete, og i beste fall får man et forovervendt sete. Hadde de kunnet garantere et forovervendt barnesete kunne vi nok vurdert det, men å risikere ingen sete i det hele tatt er uaktuelt, så da kan vi like gjerne ta med et bakovervendt sete.

Hvor skal dere reise? Det finnes flere selskaper som kan hente som nødvendigvis ikke er taxi selskaper 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...