Gå til innhold

Sykemelding


svenskjente

Anbefalte innlegg

Någon annan som har haft svårt med att få sykemelding av sin läkare? Jag blev sjukskriven efter en lång kamp med läkaren tidigt i graviditeten med anledning av tidig bækkenløsning men har varit tillbaka i jobb sen i påsk. Jag har haft mycket ångest och stressat mycket sen början av graviditeten och nu ær det før mycket før att jobba. Jag stod på jobb idag och stressen stod mig upp i halsen och det blev till slut svårt att andas. Ringde till jordmor som sa att en sykemelding var en grei ide och att jag skulle ringa läkaren. Har kontaktat legesenteret men har sån ångest før samtalet med min läkare. Jag gråter konstant och har ingen ork till att diskutera med min läkare och ær nog dærfør jag väntat såhär længe innan jag förstått att jag nog behöver en liten paus. 

Så min fråga ær egentligen om någon anna haft svårt att prata med sin läkare om sykemelding från jobb och vad var anledningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Om det er så vanskelig, og du er redd for å prate med legen - så ville jeg byttet lege ❤️

Her var det ingen problem i sist svangerskap.. Nå har jeg en annen lege, og er spent på dette selv. Forhåpentligvis er det ikke behov, men vet jo aldri.

 

 

Anonymkode: 080ca...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...