Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/rL12kK/norske-bronies-menn-som-elsker-my-little-pony Anonymkode: e44fb...bd6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Så lenge han var oppegående, ressurssterk og hadde en god personlighet så hadde jeg gjerne gjort det. Men han skulle helst hatt hobbyen på et eget hobbyrom. Hadde ikke dekorert med My Little Pony i stuen liksom Anonymkode: b89ab...7fe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Nei, fordi det er stor forskjell på en bronie i 20-åra og det som i mitt tilfelle ville vært en ca 40- år gammel bronie. Denne subkulturen er for ungdom. Og de som ikke vokser ut av goth, furrie, bronie etc etc...er nok mer umodne enn hva jeg ville orket Anonymkode: 4e78c...e65
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 Det finnes vel ikke heterofile bronies? Anonymkode: 8d10e...a06
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det finnes vel ikke heterofile bronies? Anonymkode: 8d10e...a06 Jeg har tilgode å møte en. Nå er jeg i starten av 30 åra, men kjenner flere som driver med Cosplay, furries o.l. og dem om det, jeg syntes det er bra de utnytter kreativitet, fantasien og ferdigheten sine. De som driver med dette nå er jo folk som drev med dette når de var yngre så jeg hadde nok reagert mer på en 40-50 år gammel bronie enn en rundt 20-30+ år. Anonymkode: 15e36...1cb
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #6 Skrevet 11. juni 2018 😁 Tenke du mente en som var brun i huden, og lurte på hvor lenge denne fikk stå i fred for moderator.. Anonymkode: e932a...b35
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #7 Skrevet 11. juni 2018 Nei...bare nei... Hatt som venn, null stress, men hadde blitt fullstendig asexuell for meg. Anonymkode: 59114...741
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #8 Skrevet 11. juni 2018 Hadde ikke fungert... Anonymkode: c44c2...989
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #9 Skrevet 11. juni 2018 Dessverre er jeg nok ikke så open minded. Skikkelig turn off fir min del. Anonymkode: 29286...bee
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #10 Skrevet 11. juni 2018 My little pony porno.....snakk om å ødelegge barndomsminnene mine 😜 Anonymkode: 498fe...539
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #11 Skrevet 11. juni 2018 Nope, det der hadde vært en skikkelig deal breaker. Anonymkode: 921e9...6bd
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #12 Skrevet 12. juni 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: My little pony porno.....snakk om å ødelegge barndomsminnene mine 😜 Anonymkode: 498fe...539 Hadde det vært MLP porno så hadde det vært noe annet, men nei da, en brony er bare fan av selv MLP franchisen. Anonymkode: 15e36...1cb
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #13 Skrevet 12. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde det vært MLP porno så hadde det vært noe annet, men nei da, en brony er bare fan av selv MLP franchisen. Anonymkode: 15e36...1cb "De er som andre fans. De bruker tusenvis av kroner på samleobjekter, og de venter spent på ny episode av favorittserien hver uke. Enkelte har tatoveringer som understreker deres begeistring, noen lager «fan-art», og andre ser på animert pornografi med favorittkarakterene sine " Anonymkode: 498fe...539
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #15 Skrevet 12. juni 2018 Det er vel ikke verre enn damer som samler på mummie-kopper Nei, jeg måtte ærlig talt søke opp hva dette var, ligger noen nyheter på youtube fra bbc o.l. og det virker som det er en litt homsete og ung greie. Jeg som er over 40 år er rett og slett for gammel for gutter som liker my litte pony altså.... Jeg har kompiser som er homo, og samler på mummie-kopper, men ingen er store fan av my little pony. Anonymkode: a62de...94f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #16 Skrevet 12. juni 2018 Nei, men det er fordi fanatisme av alle slag er noe jeg holder meg unna. Anonymkode: 4d5aa...8a4
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #17 Skrevet 12. juni 2018 På 11.6.2018 den 14.14, Anonym bruker skrev: Nei, fordi det er stor forskjell på en bronie i 20-åra og det som i mitt tilfelle ville vært en ca 40- år gammel bronie. Denne subkulturen er for ungdom. Og de som ikke vokser ut av goth, furrie, bronie etc etc...er nok mer umodne enn hva jeg ville orket Anonymkode: 4e78c...e65 Hva tenker du er goth da? Jeg var goth som ungdom, men som voksen er nok stilen min litt mørk uten at jeg tenker den er goth av den grunn. Ble litt redd nå at jeg virker umoden. 😱 Anonymkode: 0aa63...af3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #18 Skrevet 12. juni 2018 11 minutes ago, Anonym bruker said: Hva tenker du er goth da? Jeg var goth som ungdom, men som voksen er nok stilen min litt mørk uten at jeg tenker den er goth av den grunn. Ble litt redd nå at jeg virker umoden. 😱 Anonymkode: 0aa63...af3 Tenker på ungomsvarianten av goth, med ekstrem sminke, hår og ekstreme klær. Mørke klær og "mørk"stil er på ingen måte det jeg mente. Anonymkode: 4e78c...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå