Gå til innhold

Navnet Ask?


TuvaOlson

Anbefalte innlegg

Så, jeg og konemor her begynt å snakke om navn, og navnet Ask kom opp. Begge likte det veldig godt, men, vi ønsker et mellomnavn. Vi har to små til sammen fra før av, og begge desse har mellomnavn, så da føles det dumt at Ask blir alene. Men vi sliter sånn med å finne et mellomnavn til Ask, kan noen hjelpe? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ask Frederik

Ask Martinus

Ask Reiel

Ask Nikolai

Ask Matteus

Ask Olav

Ask Håkon

Ask Mikal

Ask Johan

Ask Tobias

Ask Robert

Ask Martin

Anonymkode: d9cec...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ikke er det du spør om, men Ask er et navn som slutter veldig tydelig på et vis, og det blir derfor vanskelig å finne dobbeltnavn som flyter godt dersom dere tenker at begge navn skal brukes hele tida. Jeg ville vurdert å droppe det, dersom eneste grunnen til to fornavn er at det ikke skal bli "urettferdig". Jeg kjenner til og med tvillinger der den ene har dobbeltnavn og den andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask er veldig fint 🙂 men veldig vanskelig å finne et navn som passer til, Ask er litt sterkt og unikt så det passer hvertfall ikke med Emil, Andre, Olai. Syns jeg da 😉

Anonymkode: 795e1...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dem over som mener det er vanskelig å finne et navn som passer/klinger bra sammen med Ask. Men kjenner : Ask Alexander og Asker Erling. Begge bruker bare Ask .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask er kult!

Enig med andre her at Ask er vanskelig å finne dobbeltnavn til!

Men skal dere bruke begge navnene eller bare Ask? 

Foreslår: 

Ask Elias

Ask Sebastian 

Ask Aleksander 

Ask Emil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask passer best alene. Ingen av de forslagene som har kommet fram her er fine, det høres bare ut som om det er med et navn til bare fordi det skal være med et navn, og da kan det like godt kuttes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...