Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 På rommet. Føler det står mellom: - kommode - vanlig garderobeskap. 60 cm dypt. - garderobeskap som ikke er dypt. 40 cm Rommet er ikke så stort, er derfor redd et vanlig garderobeskap vil "ødelegge" rommet. Bli altfor dominerende... Anonymkode: 5068c...f39
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Har en på 4 og ei på 1. De har foreløpig kommode og det holder så langt. Når de blir litt større får de 38 cm dypt skap (ikea), i tillegg. Tror de er 50 brede. Så tar ikke så mye plass Anonymkode: de49f...17d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Har en på 4 og ei på 1. De har foreløpig kommode og det holder så langt. Når de blir litt større får de 38 cm dypt skap (ikea), i tillegg. Tror de er 50 brede. Så tar ikke så mye plass Anonymkode: de49f...17d Takk for innspill. Ja et vanlig IKEA skap er 1 meter og 60 cm dypt. Det er svært Flere? Anonymkode: 5068c...f39
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 Mine har hatt det laveste stuva skapet fra ikea. Men nå bruker jeg å henge opp overdeler/kjoler da. Jentene fikk større skap når de var 7-8 år for da ble kjolene for lange. Minste er gutt og kommer nok til å ha skapet lenger. Anonymkode: 74bf7...65a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 Ett vanlig skap som er 40cm dypt ville jeg valgt. Når tøyet er brettet holder dette i dybden. Du må nok gå i stueavdelingen for å titte på skap for de fleste garderobeskap er 60cm dype. De fleste hyller på Ikea får du også med ulike dører, så disse. Ungene her har 60cm dype skap, det tar mye plass og det blir bare kaos i skapet når de har kontrollen eller skal fonne seg noe inni der. De og jeg savner skapene der vi bodde før, de var 40cm dype. Der var det ikke klær som havnet bakers, som de glemte eller aldri fant når de begynte å ha kontrollen i skapet selv. Anonymkode: eb9aa...7e6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ett vanlig skap som er 40cm dypt ville jeg valgt. Når tøyet er brettet holder dette i dybden. Du må nok gå i stueavdelingen for å titte på skap for de fleste garderobeskap er 60cm dype. De fleste hyller på Ikea får du også med ulike dører, så disse. Ungene her har 60cm dype skap, det tar mye plass og det blir bare kaos i skapet når de har kontrollen eller skal fonne seg noe inni der. De og jeg savner skapene der vi bodde før, de var 40cm dype. Der var det ikke klær som havnet bakers, som de glemte eller aldri fant når de begynte å ha kontrollen i skapet selv. Anonymkode: eb9aa...7e6 Tusen takk for tips. De har 40 cm dype på IKEA graderoveavd. Tror jeg går for det Anonymkode: 5068c...f39
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #7 Skrevet 12. juni 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Mine har hatt det laveste stuva skapet fra ikea. Men nå bruker jeg å henge opp overdeler/kjoler da. Jentene fikk større skap når de var 7-8 år for da ble kjolene for lange. Minste er gutt og kommer nok til å ha skapet lenger. Anonymkode: 74bf7...65a Takk for tips Anonymkode: 5068c...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå