Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Gruer meg til vennegruppe på tirsdag - 6 barn som vi ikke kjenner noe særlig i to timer #grøss Anonymkode: dbfcc...0ff
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 Ja, glemte hensikten med innlegget...... Har dere noen forslag til aktiviteter? 😊 Anonymkode: dbfcc...0ff
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Vi baket med 6 åringene å etterpå var vi på lekeplassen en stund. Alle barna hadde det gøy Anonymkode: c9514...66c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #4 Skrevet 10. juni 2018 Vi lagde pita-pizza en gang når det var vennegruppe hos oss. Pitabrød som unegne laget fyll på, stekte i ovnen og de spiste etterpå. Jeg hade kuttet opp ulike ting i skåler slik at de kunne velge pg vrake etterr hva de likte. Veldig greit siden jeg ikke viste hva de likte eller kunne spise. Vi andre laget oss pizza av resten når de var ferdige. Dette tok litt tid og tiden utenom dette brukte de ute i hagen. Vi var heldige med været så spill, tegnesaker osv som vi hadde i backup ble ikke brukt. I de fleste vennegruppene vi har hatt hjemme har ungene lekt ute, sommer som vinter. To timer der de skal spise litt går greit, hadde det vært lengre hadde vi nok måtte gjøre det helt snderledes. Vi har mye vi lett kan finne frem til hjemme av spill, tegnesaker, malesaker, uteleker og inneleker. Anonymkode: 6568e...a1c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #5 Skrevet 10. juni 2018 Vi har bare vennegruppe på 4 barn totalt. Vi hadde vennegruppe da det var Halloween og nå nylig hvor vi tok med alle ut i båten. Stoppet på en liten øy, spiste pølser fra termos, badet og lekte på øya. Tidligere har vi hatt vennegruppe i skogen, grilling med pinnebrød og lek i på en stor slette, stiv heks og lignende. Anonymkode: 34139...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå