Gå til innhold

Hvorfor finner jeg ingen bikinitruser som sitter pent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år og bruker str. 42. Har ingen problemer med å finne pene truser, men bikinitruser rekker enten til navlen eller er så små at de viser alt. Og graver seg inn i siden. Vil ha en svart bikinitruse som rekker under navlen og som sitter pent. Er det virkelig umulig? Har prøvd alle fra kjedebutikkene. Alle! Noe på nett jeg kan titte på?

Anonymkode: cd26b...0f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper alt mitt badetøy hos Ebbesen og Jensen i Oslo, de fikser alt 😉

Anonymkode: f93f0...667

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper alt mitt badetøy hos Ebbesen og Jensen i Oslo, de fikser alt 😉

Anonymkode: f93f0...667

De har ikke nettbutikk ser jeg. Bor dessverre ikke i Oslo og skal ikke dit før ferien.

Skrevet

Hvis de er små eller graver seg inn i siden så prøv en størrelse større.

Anonymkode: 95452...bc4

Skrevet

Jeg går opp en størrelse. Badetøy har ikke samme elastiteten som vanlig undertøy, så selv om jeg bruker 40/42 i vanlige truser kan jeg fint ha 44 i bikinitruser fra billigkjedene.

En av de beste jeg har hatt er forresten Sloggi, men de har vel ikke sort kanskje? Prøv å bestille fra de nettbutikkene som har fri frakt, da kan du bestille to størrelser og bare sende tilbake den som ikke passer...

Sjekk Timarco, de har vel fri frakt og et hav å velge i.

Anonymkode: f18c7...87d

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg går opp en størrelse. Badetøy har ikke samme elastiteten som vanlig undertøy, så selv om jeg bruker 40/42 i vanlige truser kan jeg fint ha 44 i bikinitruser fra billigkjedene.

En av de beste jeg har hatt er forresten Sloggi, men de har vel ikke sort kanskje? Prøv å bestille fra de nettbutikkene som har fri frakt, da kan du bestille to størrelser og bare sende tilbake den som ikke passer...

Sjekk Timarco, de har vel fri frakt og et hav å velge i.

Anonymkode: f18c7...87d

Takk for tips, men har prøvd en størrelse opp, uten at jeg syns de sitter pent av den grunn. Forstår bare ikke hvorfor de ikke kan sitte som truser. Ingen mellomting mellom superlave og over navlen.

Timarco? Er det en norsk side?

Skrevet

Cubus har mange ulike fasonger på badetøyet sitt, så der kan du matche topp og truse i ulike fasonger :-)

Anonymkode: 9284d...523

Skrevet

Opp i størrelse og hipstermodell. 

Anonymkode: 8cad1...286

Skrevet

Jeg har samme problemet. Jeg er en 36/38. Prøvde badetøy på HM, og tok de underdelene jeg syntes så litt store ut i modellen og str 38. De var så små! 😳 Og større str hadde nok ikke hjulpet for problemet var at de var så lave og var så små bak på nedre rumpeballer. Virkelig ikke pent på meg. Så da ga jeg litt opp egentlig. 

Anonymkode: cc3cc...eeb

Skrevet
På 11.6.2018 den 10.56, Anonym bruker skrev:

Jeg har samme problemet. Jeg er en 36/38. Prøvde badetøy på HM, og tok de underdelene jeg syntes så litt store ut i modellen og str 38. De var så små! 😳 Og større str hadde nok ikke hjulpet for problemet var at de var så lave og var så små bak på nedre rumpeballer. Virkelig ikke pent på meg. Så da ga jeg litt opp egentlig. 

Nettopp! Ga opp der jeg også. Kjøpte tre truser istedenfor. I str. L etter å ha mistet motet av bikinitrusene. De er så store at de faller av.

Skrevet
På 10.6.2018 den 16.31, Anonym bruker skrev:

Jeg er 40 år og bruker str. 42. Har ingen problemer med å finne pene truser, men bikinitruser rekker enten til navlen eller er så små at de viser alt. Og graver seg inn i siden. Vil ha en svart bikinitruse som rekker under navlen og som sitter pent. Er det virkelig umulig? Har prøvd alle fra kjedebutikkene. Alle! Noe på nett jeg kan titte på?

Gå heller til en undertøysbutikk. Det gjorde jeg, gikk til en liten lokal undertøysbutikk, og det er den fineste bikinien jeg noengang har hatt, satt som støpt. Var ikke billig, men var verdt det.

Anonymkode: d311a...2c7

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bruke badedrakt?

Anonymkode: 275a1...b39

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp! Ga opp der jeg også. Kjøpte tre truser istedenfor. I str. L etter å ha mistet motet av bikinitrusene. De er så store at de faller av.

Kjekkere med Cubus, der kan du velge topp og truse hver for seg :-)

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg syns det er lite pent.

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje hun ikke skal bade

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kjekkere med Cubus, der kan du velge topp og truse hver for seg 🙂

Det kan man på HM også. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje hun ikke skal bade

Eller shorts. Bikini er uansett ikke pent på gamle damer (de over 18...)

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller shorts. Bikini er uansett ikke pent på gamle damer (de over 18...)

Med sånne kommentarer kan jeg ikke ta deg seriøst engang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...