Gå til innhold

Fliser på kjøkkenet/ trenger råd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt hvit kjøkken med svart granit benkeplate. Det blir parkett og varmekabler på gulvet. Trenger råd om hvilken farge fliser kan jeg velge for kjøkkenet? Dobbelt kjøleskap, håndtakene til kjøkkenmøbel blir i sølv farge. 

Hva tenker dere om denne type fliser?

 

CD28C6FF-7182-4FAF-BBB8-B2D3CD0F0436.png

E0B9410A-7CDD-4426-8D48-D64CC4F5052A.png

292F324C-B65D-456C-AF8A-37CF6E52019D.png

Anonymkode: 2ca41...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde valgt en flis med farger for å piffe opp litt. Tror ikke blanke sorte fliser blir pent mot granittplata. Hadde valgt matte fliser uansett farge. 

Hvilken farge har veggene? Rom uten farger blir fort triste å være i... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Julie (: skrev:

Jeg hadde valgt en flis med farger for å piffe opp litt. Tror ikke blanke sorte fliser blir pent mot granittplata. Hadde valgt matte fliser uansett farge. 

Hvilken farge har veggene? Rom uten farger blir fort triste å være i... 

Det har vi ikke bestemt ennå. 😩

Det er bare en vegg vi skal male, spiseplass på kjøkkenet. Kjøkkenet er ikke stort, 12 kvm.

Hvilken farge fliser anbefaler du? 

Anonymkode: 2ca41...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Julie (: skrev:

Disse var svindyre, men elsket dem! Kommer i flere farger, men rosa er superhot! https://www.norfloor.no/heksagon-rosyblush.html

Prismessig ikke så stor forskjell. De som jeg har lagt ut koster 2200 per kvm.

Fargen er fin, men liker ikke særlig denne type mønsteret. :(

Anonymkode: 2ca41...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har vi ikke bestemt ennå. 😩

Det er bare en vegg vi skal male, spiseplass på kjøkkenet. Kjøkkenet er ikke stort, 12 kvm.

Hvilken farge fliser anbefaler du? 

Anonymkode: 2ca41...dfa

Jeg er veldig glad i grønt. Tror det kunne vært fint til resten av kjøkkenet ditt. Men kommer jo an på hva dere maler veggen i også. De bør jo spille på lag. Hvilken farge har de veggene dere ikke skal male? Planlegger dere spiseplass der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Julie (: skrev:

Jeg er veldig glad i grønt. Tror det kunne vært fint til resten av kjøkkenet ditt. Men kommer jo an på hva dere maler veggen i også. De bør jo spille på lag. Hvilken farge har de veggene dere ikke skal male? Planlegger dere spiseplass der? 

Ja, det blir en liten spiseplass der, ved vinduet, og vi må male veggen rundt vindu. Stor sansynlighet lys midnight blå. Samme farge blir også i stue. Kjøkken blir separat, men dørene blir åpent mot stue nesten hele tiden.

Anonymkode: 2ca41...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...