Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 På ungdomsskolen skal elevene spille et instrument, men må det være gitar? Kan de bedømmes ut fra h ordan de spiller andre instrumemter i steden? Anonymkode: be89c...382
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 Det må ikke være gitar. Anonymkode: 16905...e32
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 (Der sønnen min gikk, valgte de mellom gitar, sang, piano og slagverk, fordi det tilfeldigvis var det skolen hadde å by på. Men andre stedet kan man f eks velge bass. Hvis du tenker at eleven allerede går i korps, og f eks spiller et blåseinstrument, så kan dere jo be om at det blir hovedinstrumentet. Men de kan også oppfordre henne/ham til å utvide horisonten og prøve seg på er nytt.) Anonymkode: 16905...e32
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #4 Skrevet 10. juni 2018 Min datter spilte mini saksofon (husker ikke hva det egentlig heter, bare at den ligner en krympa saksofon) Hun har dette og spilte vanlig saksofon før hun kjøpte seg denne og sluttet. Ikke skjønner jeg hvorfor hun ikke valgte gitar istede, for hun har også gitar men innteressen for å lære seg det stoppet når hun fikk det. Musikklæreren var den samme hun hadde på kulturskolen når hun spilte cello, så hun var nok litt over gjennomsnittet flink i musikk og lot elevene få utfolde seg. Min datter er over gjennomsnittet glad i å teste ut nye ting, lærer det og så hopper vidre til noe annet. Hun spiller ingenting nå men kan saksofon, kornett, cello, ukulele, blokkfløyte, bassblokkfløyte og tverrfløyte. Lurer igrunn på om hun kan fele også når jeg tenker etter siden stesøsteren hadde dette. Anonymkode: d55e7...f7b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #5 Skrevet 10. juni 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min datter spilte mini saksofon (husker ikke hva det egentlig heter, bare at den ligner en krympa saksofon) Hun har dette og spilte vanlig saksofon før hun kjøpte seg denne og sluttet. Ikke skjønner jeg hvorfor hun ikke valgte gitar istede, for hun har også gitar men innteressen for å lære seg det stoppet når hun fikk det. Musikklæreren var den samme hun hadde på kulturskolen når hun spilte cello, så hun var nok litt over gjennomsnittet flink i musikk og lot elevene få utfolde seg. Min datter er over gjennomsnittet glad i å teste ut nye ting, lærer det og så hopper vidre til noe annet. Hun spiller ingenting nå men kan saksofon, kornett, cello, ukulele, blokkfløyte, bassblokkfløyte og tverrfløyte. Lurer igrunn på om hun kan fele også når jeg tenker etter siden stesøsteren hadde dette. Anonymkode: d55e7...f7b Da er datteren din god. Min spiller tverrfløyte. Hun har holdt på i 6 år og har fortsatt mye å lære. Jeg tror hun i beste fall vil kunne bli middels på gitar på et år, mens fløyta er hun god på etter mange års øvelse. Anonymkode: be89c...382
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #6 Skrevet 10. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min datter spilte mini saksofon (husker ikke hva det egentlig heter, bare at den ligner en krympa saksofon) Hun har dette og spilte vanlig saksofon før hun kjøpte seg denne og sluttet. Ikke skjønner jeg hvorfor hun ikke valgte gitar istede, for hun har også gitar men innteressen for å lære seg det stoppet når hun fikk det. Musikklæreren var den samme hun hadde på kulturskolen når hun spilte cello, så hun var nok litt over gjennomsnittet flink i musikk og lot elevene få utfolde seg. Min datter er over gjennomsnittet glad i å teste ut nye ting, lærer det og så hopper vidre til noe annet. Hun spiller ingenting nå men kan saksofon, kornett, cello, ukulele, blokkfløyte, bassblokkfløyte og tverrfløyte. Lurer igrunn på om hun kan fele også når jeg tenker etter siden stesøsteren hadde dette. Anonymkode: d55e7...f7b Tror instrumentet heter saxonett 😀 Anonymkode: 16905...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå