Gå til innhold

Dere som bruker papirposer/handlenett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hiver dere da søpla i? Tenkte å kjøpe handlenett, men så må jeg jo også kjøpe ruller med hvite søppelposer for å ha noe i dunken. Går ikke da vinninga opp i spinninga?

Anonymkode: 965f7...c43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker begge deler, både handlenett og poser. Bruker bare poser av og til slik at jeg har til søppel og pant. 

Skrevet

Jeg får søppelposer fra kommunen. Vi har avfallssug, og må bruke ekstra forsterkede poser, så det ikke går hull i dem i suget. Jeg har ikke brukt en eneste plastpose siden før jul. Bruker sorte plastsekker til pant (har det stående i boden, panter maks fire ganger i året), og de bruker jeg flere ganger. Hadde vi ikke hatt avfallssug i borettslaget hadde jeg nok brukt plastposer fra butikken av og til for å få til søppel.

Anonymkode: 3634c...fbe

Skrevet

Jeg bruker handlenett, men plastposer blir det allikevel. Noe fra shopping. Noe hvis jeg handler så mye at jeg trenger 2 poser i butikken. 

Anonymkode: 29245...3c6

Skrevet

Jeg husker ikke alltid å ta med handlenett, så det blir plastposer fra butikken med jevne mellomrom. Det holder til avfall. Tidligere da jeg aldri hadde handlenett hadde jeg så vanvittig mange flere plastposer enn jeg trengte. Det bugnet av dem. 

Skrevet

Jeg kjøper avfallsposer på rull. De er mye billigete, og dessuten nedbrytbare. Mye bedre alternativ.

Anonymkode: f3b83...05e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper avfallsposer på rull. De er mye billigete, og dessuten nedbrytbare. Mye bedre alternativ.

Anonymkode: f3b83...05e

Hvor kjøper du de?

Anonymkode: 940c6...84d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvor kjøper du de?

Coop extra har de iallefall. De er grønne og det står på at de er nedbrytbare. Ligger sammen med brødposer, andre avfallsposer og lignende

Anonymkode: 9fb3c...5e2

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Coop extra har de iallefall. De er grønne og det står på at de er nedbrytbare. Ligger sammen med brødposer, andre avfallsposer og lignende

Anonymkode: 9fb3c...5e2

Takk :)

Skrevet

Jeg har et par ruller med avfallsposer, de selges overalt (matbutikk, Europris, rusta osv), men stort sett blir det nok poser til avfall. 

Jeg slipper bare å ha haugevis av poser, og det er deilig 

Anonymkode: 19e0f...496

Skrevet

Takk for tips :)

Anonymkode: 965f7...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...