Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Noen som er med på kronerulling for meg 😉 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121921945 Anonymkode: 85e6b...784
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Jeg kunne ikke med god samvittighet bodd i et hus med gullbelagt tak... Penger garanterer ikke god smak nei. Anonymkode: 2392d...8b2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kunne ikke med god samvittighet bodd i et hus med gullbelagt tak... Penger garanterer ikke god smak nei. Anonymkode: 2392d...8b2 Det er jo bare å skrape av gullet og selge det 💰 Anonymkode: 85e6b...784
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Spreke valg av farger og interiør. Synes det var stilig, men kunne ikke hatt det slik hjemme hos meg selv. Anonymkode: ff915...3fe
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 Fint nok dette. Men, hvorfor er alle disse husene i høy prisklasse så upersonlig og pregløst? For meg blir dette mer «se så rik jeg er» fremfor å skape et hyggelig hjem. Anonymkode: 04e16...c16
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 Moderne hus som dette er bare grusomme! Bor heller i et telt enn i en kald og upersonlig funkisbolig. Anonymkode: 2ce5f...4ed
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #8 Skrevet 9. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Moderne hus som dette er bare grusomme! Bor heller i et telt enn i en kald og upersonlig funkisbolig. Anonymkode: 2ce5f...4ed Moderne, det er bygget i 1937.. Anonymkode: 85e6b...784
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #9 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Moderne, det er bygget i 1937.. Anonymkode: 85e6b...784 Sorry, 1936 Anonymkode: 85e6b...784
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #10 Skrevet 9. juni 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Moderne hus som dette er bare grusomme! Bor heller i et telt enn i en kald og upersonlig funkisbolig. Anonymkode: 2ce5f...4ed Du så at huset var fra 30-tallet? Med så mye farger, synes jeg også det er rart å kalle det upersonlig. 24 karat gull i taket er heller neppe upersonlig. Latterlig i følge meg, og en veldig merkelig prioritering, men ikke upersonlig. Anonymkode: fec7d...0ac
Mamma_til_2 Skrevet 9. juni 2018 #11 Skrevet 9. juni 2018 Følger innholdet i vinkjelleren med på kjøpet?
*Miss Marple* Skrevet 9. juni 2018 #12 Skrevet 9. juni 2018 Det var jo stilig! For et hus, der kunne jeg trivdes ja. Noen av fargene var i sprekeste laget, men kan man bla opp 35 mill har man nok råd til noen malingspann.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Moderne hus som dette er bare grusomme! Bor heller i et telt enn i en kald og upersonlig funkisbolig. Anonymkode: 2ce5f...4ed Historieløst, kunnskapsløst og flaut. Du hører nok bedre til i et telt, ja. Anonymkode: 9cdf1...0d5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #14 Skrevet 9. juni 2018 Oi!! Det var STYGT til å koste 35 mill!!! Anonymkode: 8abd3...c0f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #15 Skrevet 9. juni 2018 Huff, dette er noe av det styggeste jeg har sett. Veggene i gangen minner om fengselsvegger. Uhyggelig sted som ville gitt meg mareritt hver natt. Anonymkode: 44f73...375
Himmel og hav Skrevet 9. juni 2018 #16 Skrevet 9. juni 2018 Vinkjelleren er litt liten, men ellers var det helt greit. Om lottotalla går inn i kveld, så får vi se om det blir studenthybel til poden.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #17 Skrevet 9. juni 2018 Synes huset var veldig stilig, og ihvertfall ikke upersonlig. Mange fine, klassiske designmøbler også, fine farger (noen litt vel knæsje for min del). Stil innvendig og utvendig matchet 👍 Gull i taket er ekstremt overkill da... Men for min del, ganske nær er drømmehus (men som jeg aldri kommer til å ha råd til ). Anonymkode: dc365...0ed
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #18 Skrevet 9. juni 2018 Utrolig kult hus!! Hadde flytte rett inn!! Men hadde nok ødelagt inntrykket en del med IKEA møblene mine.. Anonymkode: fa62b...349
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #19 Skrevet 9. juni 2018 Fikk hotellfølelse av dette, og ikke på en god måte. Og få soverom. Drar nok ikke på visning. Anonymkode: 6ea7a...97b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #20 Skrevet 9. juni 2018 Det var fint nok, men ikke mange nok soverom, og så er jeg i tvil angående nabolaget. Anonymkode: 79314...636
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #21 Skrevet 9. juni 2018 De har i hvert fall peiling på kjøkkenet. Bulthaup og Gaggenau. Misunnelig jeg. Anonymkode: fd3ab...5b5
Mia_73 Skrevet 9. juni 2018 #22 Skrevet 9. juni 2018 Med den prisen forventer jeg at det er ingen synlige ledninger ved taklampene. Og Frogner eller ei, en tomt på under 500 kvm hadde jeg ikke kjøpt for 35 mill. Syns ikke det er upersonlig i det hele tatt, tvert imot. Det er bare ikke min personlighet eller smak, så hadde vært synd å pusse opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #23 Skrevet 10. juni 2018 9 timer siden, Mia_73 skrev: Med den prisen forventer jeg at det er ingen synlige ledninger ved taklampene. Og Frogner eller ei, en tomt på under 500 kvm hadde jeg ikke kjøpt for 35 mill. Syns ikke det er upersonlig i det hele tatt, tvert imot. Det er bare ikke min personlighet eller smak, så hadde vært synd å pusse opp igjen. E færreste hus fra 30-tallet har skjult elektrisk anlegg og en tomt på drøye 400 m2 er stort midt i byen. Anonymkode: 85e6b...784
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2018 #24 Skrevet 10. juni 2018 Upraktisk med kjøkken og stue/spisestue i forskjellige etasjer. Anonymkode: dd813...a9f
KellyTaylor Skrevet 10. juni 2018 #25 Skrevet 10. juni 2018 Her må jeg pusse opp fra bunnen av! Absolutt ikke min type smak av farger, men den vinkjelleren er en innertier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå