Gå til innhold

Drømmehuset er til salgs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke med god samvittighet  bodd i et hus med gullbelagt tak... Penger garanterer ikke god smak nei.

Anonymkode: 2392d...8b2

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne ikke med god samvittighet  bodd i et hus med gullbelagt tak... Penger garanterer ikke god smak nei.

Anonymkode: 2392d...8b2

Det er jo bare å skrape av gullet og selge det 💰

Anonymkode: 85e6b...784

Skrevet

Spreke valg av farger og interiør. Synes det var stilig, men kunne ikke hatt det slik hjemme hos meg selv. 

Anonymkode: ff915...3fe

Skrevet

kjempe fint :)

Anonymkode: fde8d...0f1

Skrevet

Fint nok dette. Men, hvorfor er alle disse husene i høy prisklasse så upersonlig og pregløst? For meg blir dette mer «se så rik jeg er» fremfor å skape et hyggelig hjem. 

Anonymkode: 04e16...c16

Skrevet

Moderne hus som dette er bare grusomme! Bor heller i et telt enn i en kald og upersonlig funkisbolig. 

Anonymkode: 2ce5f...4ed

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Moderne hus som dette er bare grusomme! Bor heller i et telt enn i en kald og upersonlig funkisbolig. 

Anonymkode: 2ce5f...4ed

Moderne, det er bygget i 1937..

Anonymkode: 85e6b...784

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Moderne, det er bygget i 1937..

Anonymkode: 85e6b...784

Sorry, 1936

Anonymkode: 85e6b...784

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Moderne hus som dette er bare grusomme! Bor heller i et telt enn i en kald og upersonlig funkisbolig. 

Anonymkode: 2ce5f...4ed

Du så at huset var fra 30-tallet? Med så mye farger, synes jeg også det er rart å kalle det upersonlig. 24 karat gull i taket er heller neppe upersonlig. Latterlig i følge meg, og en veldig merkelig prioritering, men ikke upersonlig.

Anonymkode: fec7d...0ac

Skrevet

Følger innholdet i vinkjelleren med på kjøpet? 

Skrevet

Det var jo stilig! For et hus, der kunne jeg trivdes ja. 

Noen av fargene var i sprekeste laget, men kan man bla opp 35 mill har man nok råd til noen malingspann. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Moderne hus som dette er bare grusomme! Bor heller i et telt enn i en kald og upersonlig funkisbolig. 

Anonymkode: 2ce5f...4ed

Historieløst, kunnskapsløst og flaut. 

Du hører nok bedre til i et telt, ja. 

Anonymkode: 9cdf1...0d5

Skrevet

Oi!! Det var STYGT til å koste 35 mill!!!

Anonymkode: 8abd3...c0f

Skrevet

Huff, dette er noe av det styggeste jeg har sett. Veggene i gangen minner om fengselsvegger. Uhyggelig sted som ville gitt meg mareritt hver natt.

Anonymkode: 44f73...375

Skrevet

Vinkjelleren er litt liten, men ellers var det helt greit. Om lottotalla går inn i kveld, så får vi se om det blir studenthybel til poden. :D 

Skrevet

Synes huset var veldig stilig, og ihvertfall ikke upersonlig. Mange fine, klassiske designmøbler også, fine farger (noen litt vel knæsje for min del). Stil innvendig og utvendig matchet 👍 Gull i taket er ekstremt overkill da... Men for min del, ganske nær er drømmehus (men som jeg aldri kommer til å ha råd til ).

Anonymkode: dc365...0ed

Skrevet

Utrolig kult hus!! Hadde flytte rett inn!! Men hadde nok ødelagt inntrykket en del med IKEA møblene mine.. 

Anonymkode: fa62b...349

Skrevet

Fikk hotellfølelse av dette, og ikke på en god måte. Og få soverom. Drar nok ikke på visning. :P

Anonymkode: 6ea7a...97b

Skrevet

Det var fint nok, men ikke mange nok soverom, og så er jeg i tvil angående nabolaget.

Anonymkode: 79314...636

Skrevet

De har i hvert fall peiling på kjøkkenet. Bulthaup og Gaggenau. Misunnelig jeg.

Anonymkode: fd3ab...5b5

Skrevet

Med den prisen forventer jeg at det er ingen synlige ledninger ved taklampene. Og Frogner eller ei, en tomt på under 500 kvm hadde jeg ikke kjøpt for 35 mill.

Syns ikke det er upersonlig i det hele tatt, tvert imot. Det er bare ikke min personlighet eller smak, så hadde vært synd å pusse opp igjen.

Skrevet
9 timer siden, Mia_73 skrev:

Med den prisen forventer jeg at det er ingen synlige ledninger ved taklampene. Og Frogner eller ei, en tomt på under 500 kvm hadde jeg ikke kjøpt for 35 mill.

Syns ikke det er upersonlig i det hele tatt, tvert imot. Det er bare ikke min personlighet eller smak, så hadde vært synd å pusse opp igjen.

E færreste hus fra 30-tallet har skjult elektrisk anlegg og en tomt på drøye 400 m2 er stort midt i byen. 

Anonymkode: 85e6b...784

Skrevet

Upraktisk med kjøkken og stue/spisestue i forskjellige etasjer.

Anonymkode: dd813...a9f

Skrevet

Her må jeg pusse opp fra bunnen av! Absolutt ikke min type smak av farger, men den vinkjelleren er en innertier :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...