Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Jeg kjenner en mann som er nødt til å ha med seg den 4 måneder gamle sønn når han sjal trene. Han må jogge rundt med joggevogn! Mora sitter hjemme og ser på TV!!!! Blir provosert av at hun tvinger mannen til å ikke kunne få trene i fred. Hva tenker dere? Anonymkode: 56718...198
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Jeg tenker at du har et problem med veldig utdaterte holdninger! Anonymkode: 1b8dc...84c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Hva mener du med det? Hi Anonymkode: 56718...198
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Er det ikke bare fint at far og barn får seg en tur da? Fordeler: *kvalitetstid sammen *mer trening for får *trilletur for barn *mor får koblet ut. Ulemper: *jeg finner ingen Anonymkode: da9c1...f5b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner en mann som er nødt til å ha med seg den 4 måneder gamle sønn når han sjal trene. Han må jogge rundt med joggevogn! Mora sitter hjemme og ser på TV!!!! Blir provosert av at hun tvinger mannen til å ikke kunne få trene i fred. Hva tenker dere? Anonymkode: 56718...198 Hyggelig for ham å både få frisk luft og tid sammen med barnet sitt. Og hyggelig for henne å innimellom slippe å fungere som smokk for babyen. Det er slitsomt å være nybakt mor, mange oppvåkninger på natta, såre bryster, vonde sting i keisersnittarret, hormonell berg- og dalbane i kroppen, trøtthet, aldri få ha kroppen sin i fred... Må være deilig å ha en mann som ser at kona trenger en lur på sofaen. Anonymkode: 784ce...dd7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med det? Hi Anonymkode: 56718...198 Forstår du ikke det tror jeg ikke det har noen hensikt å forsøke å forklare deg det heller. Du kan jo begynne å spørre deg selv hvorfor det er verre at menn løper med en joggevogn enn om en kvinne gjør det. Anonymkode: 1b8dc...84c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hyggelig for ham å både få frisk luft og tid sammen med barnet sitt. Og hyggelig for henne å innimellom slippe å fungere som smokk for babyen. Det er slitsomt å være nybakt mor, mange oppvåkninger på natta, såre bryster, vonde sting i keisersnittarret, hormonell berg- og dalbane i kroppen, trøtthet, aldri få ha kroppen sin i fred... Må være deilig å ha en mann som ser at kona trenger en lur på sofaen. Anonymkode: 784ce...dd7 Husk at far også trenger litt fred innimellom. Det er slett ikke enkelt å være mann! Det kreves for mye av dem 🙁 hi Anonymkode: 56718...198
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forstår du ikke det tror jeg ikke det har noen hensikt å forsøke å forklare deg det heller. Du kan jo begynne å spørre deg selv hvorfor det er verre at menn løper med en joggevogn enn om en kvinne gjør det. Anonymkode: 1b8dc...84c Hallo! Det er jo feminint å jogge meg barnevogn! Stakkars mann! Hi Anonymkode: 56718...198
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hallo! Det er jo feminint å jogge meg barnevogn! Stakkars mann! Hi Anonymkode: 56718...198 Gi opp den dårlig trollingen - på tide å legge deg før dine elleve snart står opp... Anonymkode: 1b8dc...84c
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. juni 2018 #10 Skrevet 8. juni 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hallo! Det er jo feminint å jogge meg barnevogn! Stakkars mann! Hi Anonymkode: 56718...198 Nå synes jeg du skal roe ned litt. Ser ut til at du er i ferd med å bli litt engasjert. Da er det fort gjort å hamre litt for hardt på tastaturet og da sitter du der med 11 trøtte unger som ikke får sove igjen. Det vil du vel ikke?
Matthea Skrevet 8. juni 2018 #11 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner en mann som er nødt til å ha med seg den 4 måneder gamle sønn når han sjal trene. Han må jogge rundt med joggevogn! Mora sitter hjemme og ser på TV!!!! Blir provosert av at hun tvinger mannen til å ikke kunne få trene i fred. Hva tenker dere? Anonymkode: 56718...198 Hadde mor jogget med barnet sitt, så hadde du nok ikke reagert en gang. Tenker for en fantastisk mann jeg da!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #12 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Husk at far også trenger litt fred innimellom. Det er slett ikke enkelt å være mann! Det kreves for mye av dem 🙁 hi Anonymkode: 56718...198 Kreves for mye av dem? Er det trolling. Ikke erfart det her i huset ihvertfall. Tror nok at i flertallet av tilfellene, så bruker mor mer tid med barna, enn far. Anonymkode: d9e9b...9ee
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Husk at far også trenger litt fred innimellom. Det er slett ikke enkelt å være mann! Det kreves for mye av dem 🙁 hi Anonymkode: 56718...198 Når barnet er bare 4 måneder tror jeg neppe det er FAREN som ammer mest eller har mest barselplager... Anonymkode: 784ce...dd7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #14 Skrevet 9. juni 2018 Er du mor til denne stakkars mannen som måtte ha med ungen på tur? Syns synd på lille gutten din som måtte være barnevakt for eget barn? Kun en overbeskyttende mor ville syns at fedre har for mye ansvar med de nyfødte, og jeg syns oppriktig synd på alle kvinner som må leve med tafatte menn. Heldigvis høres ikke mannen i HI tafatt ut, i og med at han gjør akkurat som forventet: trille tur med sitt eget barn. Anonymkode: 70c0e...0a1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #15 Skrevet 9. juni 2018 Du får tenne et lys for disse stakkars mennene ❤️ Anonymkode: 6f51c...29c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #17 Skrevet 9. juni 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Husk at far også trenger litt fred innimellom. Det er slett ikke enkelt å være mann! Det kreves for mye av dem 🙁 hi Anonymkode: 56718...198 Tja, han får vel babyfri på jobb. Hvilke krav er det du synes blir for voldsomme for menn? Nå tror jeg denne tråden er trolling, men skulle gjerne hatt et svar på spørsmålet uten at HI høres ut som kristenkonservativ mann fra 50-tallet. Tror det blir vanskelig. Anonymkode: 18e22...67e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #18 Skrevet 9. juni 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Husk at far også trenger litt fred innimellom. Det er slett ikke enkelt å være mann! Det kreves for mye av dem 🙁 hi Anonymkode: 56718...198 Mulig mannen din er utslitt, men overfør ikke det at din man er dust til andre! Anonymkode: 017c8...ce4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #19 Skrevet 9. juni 2018 Jeg hater dårlig trolling. Anonymkode: 96f93...b6b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #20 Skrevet 9. juni 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med det? Hi Anonymkode: 56718...198 Slutt å tull. Du prøver å lage ett eller annet oppstyr. Anonymkode: eb767...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå