Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Jeg har et barn fra før, han flyttet inn til oss, med masse skyld og gjeld. Han jobber mye overtid og får bo her gratis for å betale ned på gjelden sin. Ikveld kranglet vi. Han gikk å la seg kl 21. Jeg har dermed vært alene hele fridagen min også, en dag jeg veldig hadde sett frem til etter en svært hektisk periode. Mtp at han ble sint å la seg, spurte jeg om å få dra ut. Da ifht at barnet mitt også ligger å sover. Han sa jeg kunne gjøre som jeg ville og sa god natt. Nå avtalte jeg og gikk for å kle på meg før jeg ble hentet. Da gløtter han på øynene fra sengen og sier: drar du så levner jeg barnet alene og drar jeg også. Er dette greit ? Vet ikke om jeg har blitt blind på ting han sier og gjør Anonymkode: 3871d...8ab
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Uakseptabelt. For en dust! Anonymkode: 5fb39...896
Gjest Antarctica Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Du har ikke bruk for ham. Han sier jo dette bare for å plage deg.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Men altså ... hvorfor i all verden lar du en slik slask få bo gratis hos deg? For å betale ned på "masse skyld og gjeld". Jaha ... og hva gjør han for deg for å kompensere at han bor gratis og blir forsørget av deg? Tror dessverre du ble lurt før dere ble samboere. Du blir utnyttet. Nå viser han med all tydelighet at han tror han kan kontrollere deg og at han gir fullstendig f... i barnet ditt. Be ham om å pakke kofferten sin i morgen! Slutt å være dumsnill! Anonymkode: 584b4...8d5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Det hadde fader meg blitt takk og farvel! Anonymkode: a95ec...d63
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 Hva kranglet dere om i kveld, forresten? Jeg gjetter på at han ikke deltar i hjemmet? Ikke at det har noe med saken å gjøre, han bør ut av ditt hjem, for han er bare en belastning. Anonymkode: 584b4...8d5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 Dette høres ut som hun som var såååå forelska i en fyr med MASSE gjeld og ville bo sammen med ham og hjelpe ham med å betale ned gjelda si. Anonymkode: 20605...f75
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 Høres ut som en god rollemodell for barnet ditt du... Barna kommer alltid først. Pælm han fyren ut. Det fins gode mannfolk der ute ! Anonymkode: 8760c...aa3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 Hvis du på ramme alvor lurer på om det er greit at en voksen truer med å gå fra et barn slik at det blir alene, så er du faktisk ikke egnet som omsorgsperson selv. Men jeg tror dette innlegget er tull. Anonymkode: b2a31...9e0
Brave1 Skrevet 9. juni 2018 #10 Skrevet 9. juni 2018 Ingen i sin fulle 5 er sammen med en dust. Og dere er ikke samboer"du er mamman hans" og når han har betalt gjelda si det første han gjøre er å dra fra deg.
mamma_bergen Skrevet 9. juni 2018 #11 Skrevet 9. juni 2018 Hva skal du med han i livet ditt? Han har det helt supert, bor gratis, har tydeligvis ikke respekt for deg, og hjelper til hvor mye? Nysgjerrig på hva han gjør i gjengjeld for å bo gratis og tydeligvis være en dust?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #12 Skrevet 9. juni 2018 1 time siden, Brave1 skrev: Ingen i sin fulle 5 er sammen med en dust. Og dere er ikke samboer"du er mamman hans" og når han har betalt gjelda si det første han gjøre er å dra fra deg. Dette. Anonymkode: 5fb39...896
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 Jeg blir så sint når jeg leser om folk som virkelig er så dumme at de lever et slikt liv. Stakkars barnet ditt, som får dette kreket som rollemodell. Og stakkars deg, som kun lever én gang, og kaster bort alt på en som har null respekt for deg, og som utnytter deg mens du blåøyd bare ser på. Anonymkode: be28b...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå