Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Jobber i barnehage og er så utrolig lei av foreldre som tror vi ansatte er vaskehjelpen deres!!! Kan man ikke bare ta med skitne matbokser og klær hjem, vaske de som alle andre og vente på at ting bare fikser seg selv??! Her om dagen var det noen foreldre som hadde gått sammen om et forslag der vi kunne få 10 kr. pr. plagg vi vasket og tenkte det var et generøst tilbud? Herregud, er det bare jeg som er sær eller?? Anonymkode: 78fb9...fec
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Hva slags plagg da? Dette høres veldig rart ut... nesten så jeg tror det er trolling... jeg hadde blitt sur om bhg hadde vasket klærne til barnet mitt.... Men skal sies at det er lite gøy å stadig finne skitne klær i ekstratøyet fordi ansatte ikke gidder å legge det i en pose og sende hjem, eller at den gjennomvåte og drit møkkete dressen ikke er lagt i en pose osv. Kan jo være du har missoppfattet....? Anonymkode: 93953...df3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Det er et tullete forslag. I en hektisk hverdag er det mange som ønsker mye gjort, men får da være måte på. Jeg forventer ikke den slags service, men er selvfølgelig drit lei skittent barnehagetøy. Får leie hushjelp hjemme om det er så ille. Anonymkode: 91c3a...c15
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Sånne foreldre (om de faktisk finnes) må man jo bare le av, og svare på en profesjonell måte, spørre om de er villig til å betale for flere ansatte i bhg, eller om de synes det er ok at barna får mindre tid med de ansatte fordi de er opptatt med å gjøre det foreldrene selv ikke orker å gjøre av klesvask. Som hun sier, jeg tror mye er gjort om de ansatte legger skittent tøy i poser. Ellers virker det som om du er så lei at du kanskje kan trenge litt jobbmessig miljøforandring? Anonymkode: d3bf1...dd8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Oi, såpass. Jeg er både forelder og ansatt i bhg. Man møter på MYYYE rart. Kunne ikke falt meg inn å bedt bhg om å vaske noe for meg. Anonymkode: 13327...9d8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 Jeg tviler ikke på at dette kan ha skjedd. Vi maste litt på foreldrene om merking av tøy, for det var umulig å holde styr på hvem som eide hvilken av 16 mørkeblå strømpebukser, og vi fikk stadig kjeft for at ting ikke lå på riktig plass eller at noen hadde tatt feil votter i tørkeskapet. Da kom en gretten mor en morra, dumpet en søppelsekk med barnetøy i garderoben og sa at om vi absolutt skulle ha navn i klærne, så fikk vi sette i gang og merke dem selv. Anonymkode: 9da80...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå