Gå til innhold

Ikke lik noen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ett barn som er 2 år i oktober, jeg og mannen min har begge utenlandske aner og halvt norske, mørkere hudfarge. Vi har begge mørkt hår og mørke øyne. Problemet kommer her, i dem 2 årene som snart har gått har jeg hørt fra så mange rundt oss at barnet vårt ikke ligner på oss fordi han har lyst hår og blå øyne! Og ja, han ligner ikke noe på oss, men det gjør fortsatt vondt å konstant høre det. Jeg har vurdert å kaste en far og morskapstest i bordet fordi jeg rett og slett ikke orker mere snart. Men burde det være nødvendig?

Og folk sier til og med til oss at vi burde skaffe far/morskapstest! Jeg og mannen min veit jo selvfølgelig at han er vår sønn. (Det var bare oss to på soverommet den kvelden😆)

jeg synes det er veldig rart at han kom ut som han gjorde, det hadde ingen av oss forventet. Men hva tenker dere? Er snart så jeg setter spørsmålstegn ved alt selv her snart!!

Anonymkode: 50da6...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forvekslet på sykehuset? 🙈

 

Anonymkode: 36c47...644

Nei, absolutt ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å si «nå er vi litt lei av å høre det...»

Anonymkode: 5d843...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er litt «fargeblinde» Gutten kan ligne på dere selv om han har andre farger.

Når noen bemerker at han ikke er lik, si at han har besteforeldre på begge sider har blå øyne. Minn dem på det de lærte om gener på VGS: De med brune øyne kan være bærere av genet for blå øyne.

Anonymkode: 953e1...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...