Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Jeg har et barn på snart 10, som ikke vil til far fordi han synes det er kjedelig og far ikke bry seg om han, bare små brødrene på 1 og 3 og stesøsteren på 6, jeg har vert sammens med mannen min i 5 år og vi gifter oss til sommeren ,vi ønsker oss også barn,men har ikke fått noen ennå. Skal gutten bli hørt,eller skal jeg forsette og sende han anhver helg og en dag i uka, faren gidder heller ikke kjøre han på trening, kamper, bursdager eller slik hvis det er noe sånt i hans helg, han bor 20 minutter unna oss Sønnen vil heller være litt mer med farmoren og farfaren som ikke behandler noe av dem forskjellig, selv ikke stesøsteren, er dette greit ? Anonymkode: a3c45...371
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Snakk med fvk? Synes dette høres ut som et relevant spm å ta med de Anonymkode: 13ae7...b81
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Nei du kan inke sabotere en underskrevet samværsavtale. Du kan innkalle til mekling og forklare at barnet ikke vil og se hva du får som resultat. Anonymkode: 50404...63d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Uff, kan ikke annet enn å synes synd på barns om blir "til overs" og bare er på besøk på den måten... Nei, du kan ikke sabotere samvær, men du kan kalle inn til mekling og fortelle hva barnet sier og se hva utfallet blir. Du må ha en ny samværskontrakt om samværet skal endres. Anonymkode: c9818...722
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Du kan prate med faren å høre om det er greit å nedjustere samværet.spørre om 1 dag i uka er greit. Litt kontakt er vel greit. Eller så må du ta det på familievernkontoret. Og da kan du si at terapeuten kan snakke ned sønnen alene. Høre hva han vil. Anonymkode: 4c7aa...f3b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 Enda en trolletråd fra BW/Februarprins Anonymkode: 4fa13...d5b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Enda en trolletråd fra BW/Februarprins Anonymkode: 4fa13...d5b Hvorfor tror du det? Situasjonen her er lik, med barn som blir behandlet som luft mens søsken blir favorisert. Barnet her vil ikke til far og FVK sa at det fikk være opp til barnet og avgjøre. (Var 12 da, men) Anonymkode: ed628...884
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 Takk for alle svar ja tar kontakt med fvk over helgen Anonymkode: a3c45...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå