Gå til innhold

Problemer med forumet


Superdolly

Anbefalte innlegg

Jeg opplever stadig å få beskjeden "klikk.no svarer ikke" når jeg er inne på forumet. Jeg må trykke "gjenopprett siden", og så går det bra en stund. i dag, da jeg trykket "gjenopprett", fikk jeg beskjed om at Internett Explorer har gitt opp å forsøke å sende med til denne siden, for det virker som om nettsiden stadig har problemer.

Dette begynte etter den siste nedetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet er fortsatt der. Det har ikke vært noen forandring siden jeg skrev dette innlegget. Alle andre nettsider jeg er inne på fungerer helt fint. Jeg kjenner at jeg lurer veldig på hvorfor akkurat dette forumet skal fungere så ufattelig dårlig og uten at noen viser noe som helst vilje til å utbedre problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2018 den 18.07, Superdolly skrev:

Problemet er fortsatt der. Det har ikke vært noen forandring siden jeg skrev dette innlegget. Alle andre nettsider jeg er inne på fungerer helt fint. Jeg kjenner at jeg lurer veldig på hvorfor akkurat dette forumet skal fungere så ufattelig dårlig og uten at noen viser noe som helst vilje til å utbedre problemene.

Det lurer jeg og på. Ting meldes til teknisk, men så skjer det ikke noe mer som oftest :(

Anonymkode: 231d3...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk har jobbet mye med dette, men jeg har forståelse for at dere føler det ikke synes når dere fremdeles har problemer. Ofte ligger ikke problemene hos oss, men hos leverandøren. Melder det inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Error 502

Bad gateway

 
You

Browser

Working
 
Oslo

Cloudflare

Working
 
forum.klikk.no

Host

Error

 

I dag igjen, lurer på om det noen gang blir orden på dette forumet. Hvis leverandøren er så elendig, burde dere skaffe en annen

Anonymkode: 231d3...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Error 502

Bad gateway

 
You

Browser

Working
 
Oslo

Cloudflare

Working
 
forum.klikk.no

Host

Error

 

I dag igjen, lurer på om det noen gang blir orden på dette forumet. Hvis leverandøren er så elendig, burde dere skaffe en annen

Anonymkode: 231d3...952

Vi er klar over problemet i dag. Mest trolig er det en nytt angrep da de har vært særdeles aktive med spam på Kvinneguiden. Mest trolig en person som sitter og gjør dette mtp brukernavn og ttitler, men vi har ingen info enda. Men meldt inn til teknisk.
Mtp hvor store angrepene har vært ville dette ført til problemer for de fleste leverandører.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ann Christin skrev:

Vi er klar over problemet i dag. Mest trolig er det en nytt angrep da de har vært særdeles aktive med spam på Kvinneguiden. Mest trolig en person som sitter og gjør dette mtp brukernavn og ttitler, men vi har ingen info enda. Men meldt inn til teknisk.
Mtp hvor store angrepene har vært ville dette ført til problemer for de fleste leverandører.

Ann Christin, admin

Har fått error 52  flere ganger tidigere i uka og

Anonymkode: 231d3...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2018 den 8.53, Superdolly skrev:

Jeg opplever stadig å få beskjeden "klikk.no svarer ikke" når jeg er inne på forumet. Jeg må trykke "gjenopprett siden", og så går det bra en stund. i dag, da jeg trykket "gjenopprett", fikk jeg beskjed om at Internett Explorer har gitt opp å forsøke å sende med til denne siden, for det virker som om nettsiden stadig har problemer.

Dette begynte etter den siste nedetiden.

Samme her, kom ikke inn på flere dager. Trodde et øyeblikk at hele neddstedet var nedlagt..

Anonymkode: d819b...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her, kom ikke inn på flere dager. Trodde et øyeblikk at hele neddstedet var nedlagt..

Anonymkode: d819b...698

Hvor lenge siden er dette? Vi hadde et DDOS angrep i slutten av mai.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ann Christin skrev:

Hvor lenge siden er dette? Vi hadde et DDOS angrep i slutten av mai.

Ann Christin, admin

Vet ikke om anonym 698 mener dette, men da hadde jeg veldig store problemer med sidene her. Trodde faktisk og det var blitt lagt ned eller noe, for det forsvant fullstendig

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144349440-har-det-vært-en-ny-oppdatering-eller-noe-sånt-akkurat-siden-både-bimdib-og-kvineguidenn-har-vært-nede/

 

Anonymkode: 231d3...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke om anonym 698 mener dette, men da hadde jeg veldig store problemer med sidene her. Trodde faktisk og det var blitt lagt ned eller noe, for det forsvant fullstendig

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144349440-har-det-vært-en-ny-oppdatering-eller-noe-sånt-akkurat-siden-både-bimdib-og-kvineguidenn-har-vært-nede/

 

Anonymkode: 231d3...952

Ja, da var det som jeg svarte en feil som hadde skjedd i databasen. Når det gjaldt dager var jeg usikker på om det var under DDOS angrepet, for det varte jo faktiske noen dager, og de gikk bevist inn på kveldstid for å gjøre mest mulig skade. Virker som om det var det som også skjedde i går kveld.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også opp feilmelding hele tiden idag,utrolig irriterenes!

Anonymkode: 47241...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får også opp feilmelding hele tiden idag,utrolig irriterenes!

Anonymkode: 47241...056

Opplevde problemer nå nettopp selv, men ikke noe tidligere i dag. @HanneMari Egmont kan evt melde det inn i morgen.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt beskjed, jeg antar det har noe med angrepet å gjøre, da dette har vært omfattende og de stadig finner nye måter å forsøke å angripe oss på, der målet er å gjøre forumene utilgjengelige.

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...