Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Blir så sliten av ingenting. Det verker og skjelver i bena og armene/hendene. Å gå et par skritt er som å trene full styrke i en time. Blir helt ute av det. Hvorfor blir kroppen min så svak under mens? Anonymkode: 763f5...e6c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Blør du mye og har smerter? Sjekk deg for endiometrose. Det er jammen trist at reelle kvinneplager møtes med "ta deg sammen", av andre kvinner... Anonymkode: ed7e3...1bb
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ta deg sammen. Anonymkode: 73117...ef5 Det er du som bør ta deg sammen Anonymkode: 69f61...610
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Blir så sliten av ingenting. Det verker og skjelver i bena og armene/hendene. Å gå et par skritt er som å trene full styrke i en time. Blir helt ute av det. Hvorfor blir kroppen min så svak under mens? Anonymkode: 763f5...e6c Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg vet hvordan du har det. Jeg hadde det sånn før, og det er helt forferdelig. I tillegg til forferdelige magekramper, på kanten til å svime av, så var det akkurat som om kroppen min ikke virket. Var kraftløs og klarte nesten ikke noe annet enn å ligge i senga, det er veldig ubehagelig. Kroppen min regarer med den samme kraftløsheten og følelsen av å ikke virke, når jeg har feber over 38 Anonymkode: 69f61...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå