Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Har vært såååå flink med trening og mat den siste måneden og gått ned 4 av 10 kg. Men i dag da.... så stappet jeg f### i meg to SVÆRE tacolefser med all slags deilig rennende innhold + nachos og cheddardip OG for å toppe det hele - kokosbolle og nøttesjoko rett i kjeften 😣😣😣 gud gi meg styrke til å faste det neste døgnet så jeg kan ha håp om komme inn i den snacksy bikinien jeg kjøpte på salg i fjor 👙👡💄 vil også trøste meg å høre andres sprekk-historier, bring it on!! 🤗 Anonymkode: 0b923...70b
Nyttårs barn Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Aksepter at du har hatt en sprekk, og fortsett kuren din. Alle havner "utpå" iblant.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Kroppen din har bare godt av at du fråtser lott innimellom, ikke er det så voldsomme mengder du har spist heller. Konsentrer deg om å få en sunn og sterk kropp. Ikke tenk så mye på hvilken bikini du skal bruke. Det er ingen som kommer til å like deg bedre eller dårligere om du går på stranda i akkurat den bikinien. Anonymkode: a42f1...5a8
frk Nilsen Skrevet 8. juni 2018 #4 Skrevet 8. juni 2018 Ta deg heller en litt lengre joggetur enn å faste pga en sprekk. En sprekk ødelegger ikke hele opplegget ditt, kanskje det påvirker denne ukes resultat bitte litt. Dette klarer du!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Du må ha en sprekk innimellom for å overleve slankeperioden, bare la dagen gå forbi og fortsett ditt gode forsett i morgen. Det gjør ingenting med en sprekk innimellom så lenge det er bare innimellom og du ikke lar "resten av uka" bli et spisegilde fordi du har sprekt likevel. Anonymkode: 39022...895
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 Du skal vite at det er HELT VANLIG å «sprekke» innimellom når man går på diett. Jeg har nå prøvd å slanke meg siden midten av februar og gått ned 10 kg. Jeg har spist noe godt HVER HELG!!! Har funnet ut at jeg ikke klarer meg uten, ellers «sprekker» jeg skikkelig og klarer ikke å hente meg inn igjen. Derfor har jeg lørdag eller søndag som kosedag. Da spiser jeg enten kake, godteri eller is. Men prøver likevel å ikke fråtse, og det går helt fint. Frem til april prøvde jeg å holde meg borte gra alt med sukker i, men det var ikke så vellyket 😀 Lykke til videre! Dette går bra💪🏼 Anonymkode: 0497f...d94
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 Det er bare bra med en dag innimellom hvor du spiser mer (eller mer usunt) enn du ellers gjør. Min venninne har faste dager (nå husker jeg ikke helt hvor ofte hun har det) hvor hun får lov til å frotse i mat og drikke litt alkohol (om hun ønsker) Hun driver med bikinifitnes og har et utrolig strengt matprogram hun følger. Så unn deg selv noen ganger i måneden hvor du har «sprekk-dag», med god samvittighet. Anonymkode: 9beb2...a7d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 Jeg spiste akkuart en hel pose med potetgull . Uff haha. Da var sprekken unnagjort. Opp på hesten igjen ! Anonymkode: 727f9...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå