Gå til innhold

Mannen har vært utro med en dame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg valgte å tilgi ham. Så fant jeg ut at de fortsatte forholdet og jeg tilgav ham en andre gang. Nå oppdaget jeg det i går enda en gang til og jeg er så ferdig som det er mulig å bli. Jeg har vært så dum og akkurat nå hater jeg meg selv for å ha tilgitt, men det får jeg bare leve med.

Så, har noen tips om hvordan jeg skal sparke rasshølet ut av livet mitt? Tenker kanskje skrive en kort beskjed der hvor det står "jeg vet alt. du kommer aldri til å bli tilgitt. Dere fortjener å ende opp sammen". Hva tenker dere? For useriøst, for sterkt, for svakt? Jeg er jææææævlig forbanna nå.

Anonymkode: ffa8d...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innse at du var dumsnill og gå videre. Ville ikke gitt han den gleden av å vise at du er sint og bitter. 

Dere har vel barn sammen så dere må jo samarbeide på en eller annen måte. 

Anonymkode: 6d36a...1b6

Skrevet

Men jeg er så sinnsykt rasende og såret! Vil bare gi han et siste fuck you!

HI 

Skrevet

Jeg tror jeg bare hadde satt frem kofferten hans med beskjed at jeg regnet med at han kan flytte inn hos elskerinnen umiddelbart. Og så hadde jeg ringt familievernkontoret i morgen for mekling!

Utover det tror jeg ikke jeg hadde latt ham se at han betydde noe for meg.

Vet du, du har ikke noe å tilgi deg selv. Det at du er villig til å tilgi er en kjempegod egenskap hos deg. Men se det dette kan lære deg. Om noen gjør noe veldig negativt mot deg og de får en ny sjanse og du tilgir dem, så er det jo flott. Gjør de akkurat det samme igjen - da er det ikke sikkert du bør gi dem en ny sjanse. Husk at det å tilgi gjør du for din egen del, ikke den andre. Tilgir du slipper du å leve med bitterheten.

Skal du hate noen, hat ham - absolutt ikke deg selv, det er bare destruktivt! Men han fortjener ikke en gang at du kaster bort din energi på ham. Bare aksepter at du nå en gang for alle har fått bevis for at han ikke fortjener deg, og at DU nå velger å gå videre uten ham. Aksepter og vær glad for at du er kvitt en slik dritt! Når du får dette på litt avstand vil du se at du får mer energi når du slipper å leve sammen med en du ikke stoler på. Det vil åpne seg nye og bedre muligheter for deg om du aksepterer og legger han bak deg. Ikke bli sittende fast i hat og bitterhet. Gå videre og skap deg et godt liv for deg selv - DET er den beste "hevnen" du kan få!

Anonymkode: ce2dc...a40

Skrevet

Det var så utrolig fine ord fra eg over ❤️ Jeg gråter av smerte og ordene.

HI

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var så utrolig fine ord fra eg over ❤️ Jeg gråter av smerte og ordene.

HI

Ta det til deg. Hver gang du begynner å tenke negativt om deg selv eller hver gang du tviler på deg selv pga. det han har gjort mot deg - si til deg selv "Stopp!", og så tenker du at selv om du ikke liker noe av det han har gjort, selv om han har såret deg, selv om du ikke fortjente noe av det han gjorde, så minn deg selv på at "sånn er det, det skal jeg akseptere, og nå skal jeg fokusere på det som er bra for meg!" Og så gjør du der noe som vil få deg til å føle deg bedre akkurat der og da, kan være helt banale ting, rydd, kok deg en kopp med te, ta ti knebøy eller noen situps, eller lag en ekstra god middag, eller bare stå med ansiktet mot solen og nyt varmen og lyset.

Bestem deg for at nå skal du ta vare på deg selv og skape deg et godt liv. Og har dere barn skal du være en god mor for dem, og dermed ha den saklige kontakten du må ha med din eks for at ungene skal ha det best mulig (ikke for hans del), men uten at du legger for mye følelser overfor ham. Vis ham at du ikke trenger ham, at du kan være lykkelig alene (når du kommer over det verste sjokket og sorgen). Finn tilbake til deg selv og den du blir fremover uten en slik klamp om foten. Ta vare på deg selv!

Klem :klem:

Anonymkode: ce2dc...a40

Skrevet

Verste for han vil være hvis du rolig å ryddig finner frem kofferten hans og sier du regner med han kan flytte inn hos elskerinna og bo der mens dere får ordnet alle formaliteter ifht at dere er Helt ferdig nå. Pent å pyntelig. Så bruker du venninner og familie til å gråte ut hos. IKKE gi han den gleden. 

Møkkamann!

Anonymkode: d8f5d...1bf

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Verste for han vil være hvis du rolig å ryddig finner frem kofferten hans og sier du regner med han kan flytte inn hos elskerinna og bo der mens dere får ordnet alle formaliteter ifht at dere er Helt ferdig nå. Pent å pyntelig. Så bruker du venninner og familie til å gråte ut hos. IKKE gi han den gleden. 

Møkkamann!

Anonymkode: d8f5d...1bf

Dette.

Anonymkode: 17e9d...efe

Skrevet

Jeg hadde pakket kofferten hans og brakt den til elskerinnens dør. Uten et ord.

stor klem til deg hi. 

Anonymkode: b1732...6bd

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort en dritt for ham. Ikke satt frem kofferten, og i hvertfall ikke pakket den. Bare gitt ham beskjed om å ta med det han trenger og dra. Hadde heller ikke vist omsorg ved å foreslå overnattingssted (elskerinnen). Du har vært storsinnet og tilgitt, og han har så til de grader misbrukt tilliten din. Han er ikke verdt din tid og innsats. 

Anonymkode: c9ec3...ae4

Skrevet

Jeg hadde nok tatt på meg det største pokerfjeset jeg klarer, og sagt at "Innen jeg kommer hjem klokken 16 forventer jeg at du har tatt med deg de tingene du vil ha med deg og er borte for godt" og deretter lukket døra uten å se tilbake.

Anonymkode: 41417...809

Skrevet

Jeg tenker at du må legge fra deg tankene om hvor dum du har vært. Raus er mer riktig. Du valgte å tilgi for mer enn en grunn. Han har brutt din tillitt og sviktet deg på det groveste, og ikke bare en gang, men 3. 

Jeg ville pakket det du klarer å pakk av hans ting. Satt det ut. Og sendt en sms, om at han får ta sakene sine og finne et annet sted å bo. Og at du bestiller en time på familievernkontoret til mekling om dere har felles barn. 

Få dette litt på avstand, så får du ut alt du kan på han om en stund. Evt i et brev. Tenker at du må få alt ut, ellers vil det gnage på deg i lang tid.

Anonymkode: 7f73b...a3f

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg er så sinnsykt rasende og såret! Vil bare gi han et siste fuck you!

HI 

Da ligger du med bestevennen hans. Et stort "fuck you"

Anonymkode: 6d36a...1b6

Skrevet

En slik mann hadde aldri mer fått en følelse ut av meg. Likegyldighet er det verste. 

Anonymkode: cd318...8e1

Skrevet

Likegyldighet, absolutt et beste trekket! Ikke en gang en kommentar med et snertent stikk. Bare ganske enkelt "jeg vet hva som foregår. Du pakker sakene dine nå og drar. Vi ses i mekling". Hadde han prøvd å snakke med meg eller provosere frem en reaksjon hadde jeg absolutt bare tuna helt ut og oversett ham. 

Anonymkode: 61bdb...40f

Skrevet

Klipp av eine buksebeinet på alle buksene og legg den i kofferten 😳😂

Anonymkode: 3caef...233

Skrevet

Ikke hat deg selv, vit at du kan gå ut av dette forholdet med hodet hevet, for du har gjort alt i din makt for å redde forholdet.

Han derimot, han klarte ikke kutte med elskerinnen, så derfor måtte det bli slutt, han måtte ut.

Bare kast han ut, vær sterk og fremstå som likegyldig. Han har bæsjet skikkelig på leggen, du har ikke gjort noe galt.

Anonymkode: a8b84...ec7

Skrevet

Hvordan fant du det ut?

Hilsen ei som mistenker akkurat det samme

Anonymkode: 84c41...c4e

Skrevet

Hvordan går det, hi?

Anonymkode: c9ec3...ae4

Skrevet

Som en over her skrev: Ligg med kompisen hans, broren, faren eller what ever... Så fremt de er singel selvfølgelig, du skal jo ikke være like dum selv. Også sørger du for at han får vite det... 

Jeg gjorde det engang, meget effektivt for min egen selvfølelse. Jeg tok bestekompisen... ( som tydeligvis ikke var det)

Skrevet
På 8.6.2018 den 8.55, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde pakket kofferten hans og brakt den til elskerinnens dør. Uten et ord.

stor klem til deg hi. 

Anonymkode: b1732...6bd

Og bytta lås

Skrevet

Jeg hadde gjort mitt for å ha pokerfjes for ikke å gi han noe glede over å ha såret meg. Bare pakket tingene hans, sagt ha det og levd videre som om ingenting. Tårer og frustrasjon hadde jeg tatt alene eller foran venninner som ikke har mulighet til å fortelle eksmannen om det. 

Anonymkode: f7ecc...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...