Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Hvis du er hjemme fra jobb pga sykdom og det er sommeravslutning i barnehagen for barnet ditt,drar du da dit eller blir du hjemme?? Vedkommende er hjemme pga oppkast.. Anonymkode: 41e3b...843
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Når jeg har spysyken er jeg døden nær og hadde ikke klart å gå på noe avslutning. Dessuten er det jo ganske smittsomt... Anonymkode: c7a26...52e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Er man syk, og spesielt når man har omgangssyken så holder man seg selvfølgelig hjemme. Noe annet er toppen av egoisme. Anonymkode: d234b...b15
Superdolly Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Hadde holdt meg hjemme. For det første fordi jeg knapt kan stå på beina når jeg har omgangssyken. For det andre fordi det er fryktelig smittsomt, og jeg liker at andre holder seg hjemme nå de er smittefarlige. Dermed må jeg jo gjøre det selv også. Hvis ikke mannen min kunne gått alene ville jeg prøvd å få bestemor til å bli med, for eksempel, men jeg hadde aldri i verden gått selv. Ikke med omgangssyken.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 Hadde ikke dratt på sosialt arrangement når jeg hadde spysyke, uavhengig om jeg hadde vært hjemme fra jobb eller ikke. Har dratt på arrangement i skole/barnehage når jeg har vært borte fra jobb av andre mindre smittsomme grunner, men føler meg ikke særlig høy i hatten hvis jeg blir sett av kollegaer som vet at jeg har vært hjemme fra jobb med egenmelding, føler på en måte at jeg gjør noe ulovlig da. Anonymkode: 24047...e78
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Ville aldri dratt selv i den situasjonen, eller latt barna dra når de var syke. Meeen jeg har opplevd å sitte på avslutning hvor foreldrene dro to syke unger inn, kunngjorde høyt at de hadde høy feber men hadde så lyst til å gå, så da dyttet de innpå parasett og dro for å hilse på. Ungene så skikkelig dårlige ut og ble kommandert bort til noen ledige stoler blant noen familier. Senere ble de sent opp til kakebordet på egenhånd... Skjønner fremdeles ikke at ingen sa noe. Anonymkode: 90a62...8b0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2018 #7 Skrevet 8. juni 2018 jeg spydde dessverre selv samme dag sommeravslutting var i fjor ,så han var med far og besteforeldre og hadde koset seg masse heldigvis Anonymkode: cdd55...957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå