Gå til innhold

Oi, det var et litt spesielt hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121604955

Nesten 12 mill for betong og finer og de barnebildene er jo som tatt rett ut fra en skrekkfilm.

Den leilgheten ser ut som et gammelt slitent fangehull, betale 8000 i mnd for å leie noe så nitrist. Og den rødfargen er grusom.

Likte du det, kunne du bodd der? Er dette et hus dere ville betalt 11,7 millioner for?

Anonymkode: 20ef1...645

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min stil. Som å bo i en møblert garasje, liksom. Ville absolutt ikke bodd der.

Anonymkode: eb5c4...0b0

Skrevet

Kult, noe av samme stilen som vi skal bygge, så den annonsen skal jeg lagre som inspirasjon.

Anonymkode: 4775d...419

Skrevet

Utrolig fint, men dårlig møblert, veldig blanding av to stiler..

Anonymkode: bf019...73e

Skrevet

Syns det var et meget stilig hus utifra. Innifra ikke like mye, jeg liker ikke upusset betong. Litt som de har glemt å bygge ferdig. Skjønner ikke hvorfor barnerommene er så knøttsmå. Hadde jeg brukt 11 på huset ville jeg nok investert i interiørarkitekt også og få det fint. Det er verdt det.

Skrevet
Akkurat nå, Mia_73 skrev:

Syns det var et meget stilig hus utifra. Innifra ikke like mye, jeg liker ikke upusset betong. Litt som de har glemt å bygge ferdig. Skjønner ikke hvorfor barnerommene er så knøttsmå. Hadde jeg brukt 11 på huset ville jeg nok investert i interiørarkitekt også og få det fint. Det er verdt det.

Jeg likte og utsiden, og forventet noe annet innvendig. Synes ikke innsiden sto i stil til utsiden

Hi

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke min stil. Som å bo i en møblert garasje, liksom. Ville absolutt ikke bodd der.

Anonymkode: eb5c4...0b0

Enig!

Anonymkode: 5c2ec...cba

Skrevet

Det er mye bra der, fantastisk fasade, men innsiden er ikke helt topp. Men mange stilige elementer, glassvegger, nydelig trapp. 

Skrevet

Stilig utvendig. Kunne vært mindre upussa betong inne. Kan bli kjempebra. 

Anonymkode: a9bfc...7fd

Skrevet

Jeg hadde vært dypt deprimert etter få uker i den leiligheten. Og ikke ville jeg bodd i hoveddelen av huset heller. I mine øyne er det kaldt, upersonlig og deprimerende.

Bra vi er ulike ;)

Anonymkode: aafc1...fc8

Skrevet

Uff, den leiligheten var grusom, som å bo i en garasje....

Hovedhuset var hakket bedre, men altfor mye betong der også.

Anonymkode: eb405...02a

Skrevet

Huset var fint. Ungene var drit skumle. 

Hvem faen bruker ungene sine i en salgsannonse? Ser ut som en blanding av The ring og de gjenferdene i ondskapens hotell. 

Anonymkode: ff932...c64

Skrevet

Kult! Ikke helt min stil alt innvendig som møbler og fargevalg. 

Skrevet

Så lite hjemmekoselig og personlig som det går an. Ville blitt deprimert av å bo der

Anonymkode: c408a...2e5

Skrevet

Jeg digger betong! Stilig hus, men ikke like kult som mitt:D

Anonymkode: 0a6a6...7a2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121604955

Nesten 12 mill for betong og finer og de barnebildene er jo som tatt rett ut fra en skrekkfilm.

Den leilgheten ser ut som et gammelt slitent fangehull, betale 8000 i mnd for å leie noe så nitrist. Og den rødfargen er grusom.

Likte du det, kunne du bodd der? Er dette et hus dere ville betalt 11,7 millioner for?

Grusomt 

Anonymkode: a7515...c7f

Skrevet

Egentlig litt kult, er glad i litt røff betong, men denne ble for kald. Utleiedelen er veldig kald, alt for mye betong - og rommet er altfor lite for den hissige rødfargen. 

Anonymkode: 2dc7d...808

Skrevet

Digger fasaden og det var mange fine elementer innendørs også. Jeg likte det mye bedre enn jeg hadde trodd jeg skulle etter å ha lest kommentarene her inne. Kult hus!! 

Anonymkode: 872ea...7d2

Skrevet

Min hovedinnvending er at det er alt for lavt under taket inne i huset. Er vant til boliger der det er hlyt og luftig under taket, her hadde jeg fått fullstendig klaustrofobi og følt at taket trykket meg ned.

Anonymkode: 605ff...16b

Skrevet

Jeg har ikke noe i mot betong i moderat omfang, men utleiedelen var fæl. All betongen sammen med de to lysrørene som sikkert skal være industrielt og kult, men som bare ser ut som om noe er i ferd med å ramle ned, gjør at det ligner en dyster kjellerbod som ingen har tatt seg bryet med å få ferdig. Resten av huset er ikke så verst, men jeg ville ikke kjøpt det.

Skrevet

Synes ikke det var så ille, bortsett fra at utleiedelen ble litt klaustrofobisk. Men jeg ville ikke ønsket å bo der, for jeg tror ikke min ganske ordinære interiørstil ville gjort huset noen tjenester. Man må være litt lidenskapelig opptatt av design og kanskje investere i noen møbler som tar plassen på en riktig måte. 

Skrevet

Hva er greia med ledningene som henger og slenger fra takene? Og all umalt betong? Og de ungene var toppen av det hele. Scaaarystuuuuff!

Anonymkode: db2f8...c42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...