Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Mannen er på jobb i kveld og jeg er på slanker’n så jeg trenger helst ikke middag. Men noe må ungene få! Noe svært kjapt og enkelt da vi har mye å gjøre i ettermiddag. Fantasien står stille.. I dag er det ikke såå nøye hvor sunt det er. Tips?! Anonymkode: be836...1e3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Her skal ungene forskjellige ting og er hjemme til forskjellige tider i dag, så jeg lager pizzasnurrer til førstemann er ferdig på skolen også får resten bare varme opp når det passer dem å spise i dag. Har fire skolebarn https://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/pizza-og-pai/pizzasnurrer Var noen her på forumet som foreslo pizzasnurrer til en barnehagefest, jeg synes det passet perfekt til oss i dag. Anonymkode: 71bb5...4fc
TinaK 1990 Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Lag salat. kjøp tacolefser. Ovnsstekt laksefilet eller kylling og blande det med salat i lefsene. Veldig fort gjort, næringsrikt og en «hit» her i huset
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Spagetti og kjøttdeig pizza av ferdigdeig ovnsbakt laks og grønnsaker med ris pølseform med pasta lapskaus av frossen pose spagetti la capri boks blomkålform med bacon omelett pitabrød med kylling/kjøttdeig og grønnsaker/salat gryterett eller kyllinggryte på pose Anonymkode: b6aea...eb7
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 Vi hadde veldig enkel middag i går: Toro tomatsuppe med kokt egg. Anonymkode: 71dde...1b6
3 i april Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Fiskekaker i hamburgerbrød , veldig greit når tiden er knapp 😊
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #7 Skrevet 7. juni 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi hadde veldig enkel middag i går: Toro tomatsuppe med kokt egg. Anonymkode: 71dde...1b6 Det er faktisk ganske godt Anonymkode: e72a0...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå