Gå til innhold

Nedsatt sexlyst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Min samboer er nå gravid og kommet i 2 trimester. Hun har ingen sexlyst og er veldig hormonell, pluss at hun ikke vil ha noe nærhet. 

Jeg begynner å bli ganske sexsuelt frustrert, og blir veldig såret hver gang hun avviser med. Vi diskuterer dette mange ganger, og hun sier hun ikke orker eller har lyst. Jeg forstår at kroppen hennes forandrer seg nå, og at lysten ikke er der den skal. Men jeg skulle ønske hun var litt mer forståelig om hvordan jeg også har det. Og bare litt nærhet er bedre enn ingenting. 

Har dere noen tips, eller råd? 

Takk for svar. 😊

Anonymkode: 15400...d7d

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hei. 

Min samboer er nå gravid og kommet i 2 trimester. Hun har ingen sexlyst og er veldig hormonell, pluss at hun ikke vil ha noe nærhet. 

Jeg begynner å bli ganske sexsuelt frustrert, og blir veldig såret hver gang hun avviser med. Vi diskuterer dette mange ganger, og hun sier hun ikke orker eller har lyst. Jeg forstår at kroppen hennes forandrer seg nå, og at lysten ikke er der den skal. Men jeg skulle ønske hun var litt mer forståelig om hvordan jeg også har det. Og bare litt nærhet er bedre enn ingenting. 

Har dere noen tips, eller råd? 

Takk for svar. 😊

Anonymkode: 15400...d7d

 

Anonymkode: 15400...d7d

Lenke til kommentar

Vil legge til i min tekst, at jeg er ei jente. Så dette er et lesbisk forhold. Og jeg skal bli medmor. 

Anonymkode: 15400...d7d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...