Gå til innhold

Usikker på om jeg vil beholde barnet


lurerlurer

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg og samboeren min ble ‘tatt litt på senga’ med et nytt svangerskap for ikke så veldig lenge siden. Ikke planlagt overhode! Selv om samboeren min er veldig glad for den fine nyheten, klarer dessverre ikke jeg finne samme glede😞 

fra før at har vi to fine jenter på 5 og 8 år og en gutt på 6 år. Problemer på veien har det vært og jeg som mamma har kjent på utfordringene med både svangerskapsdepresjon , tung fødsel, fødselsdepresjon , barn med kolikk og barn med alvorlig sykdom. Svangerskapet fram til nå (er 9 uker på vei) er helt forferdelig tungt .. klarer ikke spise, drikke , være sammen med barna eller ha energi til vanlige huslige ting. Kaster opp all mat jeg spiser og er desperat på å finne noe kroppen min vil akseptere. 

Nå som endelig barna våre har blitt store og mere uavhengi av oss , klarer jeg ikke tanken på å skulle starte helt på nytt igjen?😞 føler meg slem som ønsker en abort .. får dårlig samvittighet ovenfor samboeren min samtidig som jeg føler jeg mislykkes totalt! 

Noen som har vært borti dette tidligere? Trenger sårt noen tips til hva jeg burde gjøre!

Endret av lurerlurer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i nesten samme situasjon, men vil ikke råde deg til noe, for denne avgjørelsen må du dessverre ta alene.

Jeg slet med dårlig samvittighet overfor alt og alle, men endte med å ta abort. Er veldig glad for avgjørelsen i dag. Det hadde ganske enkelt blitt for mye for meg.

På sykehuset sa de at det er utrolig mange i min/vår situasjon. Man skulle kanskje tro at man ikke tar abort når man ‘vet hva man velger bort’. Men slik er det altså ikke.

Klem til deg uansett hva du velger.

Anonymkode: 635c3...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...