Gå til innhold

Når legger deres 5.klassinger seg i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det som oftest rundt kl 2200 fredager og lørdager. Prøver tidligere i ukedagene, men sovner sjelden før.

Lurer på hva som er mest vanlig..Takk for svar!

Anonymkode: 45a82...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som det er sommer blir klokka fort 22.30 i helgene, har hendt den har blitt 23 også (da legger hun seg samtidig som meg). Men hun har blitt mye flinkere til å ta igjen når hun trenger, og sover fint litt lenger om morgenen.

I ukedagene skal hun jo egentlig i seng til 21, men det er vanskelig å få til nå som det er såpass lyst og varmt. I dag var hun i seng til 21 da, men den ble jo 22 i går, og hun var så sliten stakkar. Det er mye som skjer om dagen...

Anonymkode: 22d86...174

Skrevet

23-00 :)

Anonymkode: 7a83d...c3d

Skrevet

Da er vi ikke alene om leggetiden ihvertfall. Snakket med en mor i dag og hun sa 5.klassingen altid er i seng til kl 2100. Uansett dag. Ble litt overrasket. 

hi

Skrevet

Datteren min legger seg 21 i helgene, men hun er ofte våken før 0700. Derfor blir hun lagt i den tiden. Det hjelper ikke å legge henne senere, for det resulterer i urolig om natta og kan våkne enda tidligere....

Anonymkode: c8b44...add

Skrevet

21-21.30. Men har vi gjester eller er borte, skjer noe spesielt blir det annerledes. I hverdagen 20.30 og leser til 21. Legger seg også kl 20 enkelte hverdager. Sovner raskt 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er vi ikke alene om leggetiden ihvertfall. Snakket med en mor i dag og hun sa 5.klassingen altid er i seng til kl 2100. Uansett dag. Ble litt overrasket. 

hi

Det er vel ikke så mye å bli overrasket over. Jeg har en 6. klassing, og hun er som regel i seng til kl. 21, både hverdag og helg. ofte litt senere i helgen.

Må opp kl. 6.30 hverdager, og er trøtt da. Man må jo se an barnet og hvor mye søvn de trenger. Begge barna mine er A-mennesker. Sovner lett om kvelden og våkner tidlig uansett når de legger seg.

Anonymkode: 3d9d0...abc

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel ikke så mye å bli overrasket over. Jeg har en 6. klassing, og hun er som regel i seng til kl. 21, både hverdag og helg. ofte litt senere i helgen.

Må opp kl. 6.30 hverdager, og er trøtt da. Man må jo se an barnet og hvor mye søvn de trenger. Begge barna mine er A-mennesker. Sovner lett om kvelden og våkner tidlig uansett når de legger seg.

Anonymkode: 3d9d0...abc

Jeg skrev ikke alt her..Jeg ble overrasket fordi hun syntes kl 22 var så sent. 

hi

Skrevet

Han legger seg 21:30 i ukedagene og rundt 23 i helgene. Det er da han har tid til å sitte oppe og se en film eller to med faren sin :)

Anonymkode: 13d55...43b

Skrevet

Legger seg kl 21.30 i helgene, og kl 20.30 på hverdagene. 

Skrevet

Vanskelig å sammenligne barn for de har ulike søvnbehov. Min 11 åring legger seg kl 20 i hverdagen og sovner med en gang. Våkner ca kl 7.30.

Anonymkode: b8400...bf6

Skrevet

Min gutt legger seg kl 21.15 i ukedagene. 

I helger og ferier har vi ikke fast leggetid.

Skrevet

Han legger seg kl 21 på hverdager, fredager rundt 21:30 og 22-23 tiden på lørdager

Anonymkode: 2d359...278

Skrevet

Det varierer jo fra barn til barn med ulike søvnmønstre og behov. Men ser jo at det er mer vanlig å være oppe til nærmere kl 22 enn å legge seg før 21.

hi

Skrevet

Ca. ti på hverdager, noen ganger halv elleve, og i helgene kan det bli elleve eller halv tolv, litt avhengig av hva vi holder på med. Står alltid opp tidlig, fordi jeg begynner på jobb før syv, og det har aldri vært et problem. Om hun legger seg ni får hun ikke sove uansett.

Anonymkode: 61976...cb6

Skrevet

Min 5. klassing har behov for lite søvn. Hun er sjelden i seng før 23 i helgene, ofte kan det bli en halvtime senere også. Hun har en storebror på snart 14, og de legger seg samtidig.

Anonymkode: 4c879...67d

Skrevet

23-00 tiden

Anonymkode: d2df6...372

Skrevet

23-00.30

Anonymkode: 93a51...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...