Gå til innhold

Er det vanlig å spille musikk utendørs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På terrassen eller i hagen? Når man bor tett? Jeg syns det er helt forferdelig å måtte høre på naboens radio. Også før kl. 23.

Anonymkode: 74a10...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis ikke i min gate. Men ja, jeg har hørt om flere som opplever det. Selv merker jeg det stadig på stranden -her drar folk ut store (og jeg snakker 1m x 50cm ) høyttalere, og dundrer på. Helt jævlig irriterende.

Å prakke på andre din musikk/podcast/program syntes jeg er blandt topp ti av ego handlinger 🤨 

Anonymkode: b65f6...c6b

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldigvis ikke i min gate. Men ja, jeg har hørt om flere som opplever det. Selv merker jeg det stadig på stranden -her drar folk ut store (og jeg snakker 1m x 50cm ) høyttalere, og dundrer på. Helt jævlig irriterende.

Å prakke på andre din musikk/podcast/program syntes jeg er blandt topp ti av ego handlinger 🤨 

Anonymkode: b65f6...c6b

Jeg hører det heller aldri her hjemme. Men har og opplevd det på stranden, utrolig irriterende og forstyrrende. Jeg har ikke sett sånne store høytalere heldigvis. Irritende nok med mobiler som ligger å spiller, og når det er flere på en gang og alt blandes sammen til et sammensurium av lyder, så er det ikke så avslappende på stranda lenger.

Anonymkode: 4e0b3...d89

Skrevet

Helt vanlig fra der jeg kommer ifra, bor nå og har hytte. De fleste uteom ungdommen har det ikke så høyt at det er til sjenanse. 

Selv liker jeg å høre at det er litt liv hos naboer, om det er musikk, radio, unger som leker er igrunn det samme. 

Anonymkode: a36cb...df8

Skrevet

Naboen vår bygger garasje omtrent i vår hage. De starter klokka 7 hver morgen, og har radio på FULL guffe!!!’ Det er ikke til å holde ut og være ute! De hamrer, sager, smeller, kutter stål, og den jævla støyen fra P4 er bare med på å kvele all mulighet for ro! 

Anonymkode: b5d05...40a

Skrevet

Naboen her er temmelig enkelt møblert, så her er det dænsebænd, pulverkaffe og høylytte samtaler om hvor dyr bænsin og disæl’n har blitt.  

Jeg hater det. 

Anonymkode: 42e0b...eb3

Skrevet

Ja på campingplasser er dette ganskr vanlig selv etter 23.00

Anonymkode: e5352...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...