Gå til innhold

PMS fra helvete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier ikke være spesielt hormonell før mensen, men nå har det virkelig tatt av. Føler meg som en tikkende bombe. Og har vart i flere dager. Hadde faktisk lyst å dra til mannen  i går! Gjorde det selvsagt ikke, men følte på et raseri jeg sjeldent har merket før. 

Stakkars mann! Er forferdelig slitsomt å ha det slik, for er ikke vant til det. Vet ikke om det blir forsterket av den intense varmen vi har hatt i snart 4 uker. Skal iallfall bli veldig godt når mensen dukker opp om et par dager.

Anonymkode: feb4c...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med heftig PMS jeg også. Legen mente hormonspiral skulle gjøre susen. Det gjør den IKKE! I går våknet jeg opp så forbanna at jeg ristet og følte meg klar for å slå. Hadde nemlig drømt at mannen tørket guttungens snørr med koseteppet hans istedenfor papir.

Anonymkode: 9be58...915

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sliter med heftig PMS jeg også. Legen mente hormonspiral skulle gjøre susen. Det gjør den IKKE! I går våknet jeg opp så forbanna at jeg ristet og følte meg klar for å slå. Hadde nemlig drømt at mannen tørket guttungens snørr med koseteppet hans istedenfor papir.

Anonymkode: 9be58...915

Nei, hormonspiral var ikke noe "sjakk trekk" her iallfall ;)

Anonymkode: feb4c...9cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...