Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Pleier ikke være spesielt hormonell før mensen, men nå har det virkelig tatt av. Føler meg som en tikkende bombe. Og har vart i flere dager. Hadde faktisk lyst å dra til mannen i går! Gjorde det selvsagt ikke, men følte på et raseri jeg sjeldent har merket før. Stakkars mann! Er forferdelig slitsomt å ha det slik, for er ikke vant til det. Vet ikke om det blir forsterket av den intense varmen vi har hatt i snart 4 uker. Skal iallfall bli veldig godt når mensen dukker opp om et par dager. Anonymkode: feb4c...9cf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Sliter med heftig PMS jeg også. Legen mente hormonspiral skulle gjøre susen. Det gjør den IKKE! I går våknet jeg opp så forbanna at jeg ristet og følte meg klar for å slå. Hadde nemlig drømt at mannen tørket guttungens snørr med koseteppet hans istedenfor papir. Anonymkode: 9be58...915
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sliter med heftig PMS jeg også. Legen mente hormonspiral skulle gjøre susen. Det gjør den IKKE! I går våknet jeg opp så forbanna at jeg ristet og følte meg klar for å slå. Hadde nemlig drømt at mannen tørket guttungens snørr med koseteppet hans istedenfor papir. Anonymkode: 9be58...915 Nei, hormonspiral var ikke noe "sjakk trekk" her iallfall Anonymkode: feb4c...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå