Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 https://www.tv2.no/underholdning/9899015/ Det er om grand prix-mannen som kler seg ut som dame. Han er jo en (mentalt syk) mann, med skjegg, som liker å gå i dameklær. Han er ikke noe "hun". Anonymkode: 289b4...b27
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Mental syk faktisk Han er da ikke mental selv om han er tvekjønnet, han er ikke den eneste som er det. Spiller ingen rolle om han halles hun eller han tenker jeg, for han er begge deler. Men han har vel tatt et kvinnenavn og foretrekker å kalles hun kanskje? Anonymkode: 0d705...75e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Herregud, du trenger å utvide horisonten din. Mental syk? Du aner ikke hva du snakker om Anonymkode: 49db9...f7d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #5 Skrevet 6. juni 2018 Kanskje HUN burde melde seg på miss America. Ser sikkert strålende ut i bikini 😄 Anonymkode: 94860...df1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kanskje HUN burde melde seg på miss America. Ser sikkert strålende ut i bikini 😄 Anonymkode: 94860...df1 Antakeligvis! :p :p :p Anonymkode: 289b4...b27
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mental syk faktisk Han er da ikke mental selv om han er tvekjønnet, han er ikke den eneste som er det. Spiller ingen rolle om han halles hun eller han tenker jeg, for han er begge deler. Men han har vel tatt et kvinnenavn og foretrekker å kalles hun kanskje? Anonymkode: 0d705...75e Jo, det er faktisk en anerkjent diagnose. Man kan ikke være kvinne om man er født som mann, skjønner du. Man er det man er født som. Man kan absolutt være mentalt syk, og det er man, hvis man tror man er et annet kjønn enn det man er. Javel, kanskje du er en mann som liker å gå i dameklær, da. Men du er en mann. Anonymkode: 289b4...b27
Pobie Skrevet 6. juni 2018 #8 Skrevet 6. juni 2018 (endret) Det er godt kjent og vitenskaplig anerkjent at kjønnet man er fysisk når man blir født ikke nødvendigvis er det kjønnet man ER. Det er da ikke noe vanskelig å forstå. De skriver "hun" fordi hun er en kvinne. Hun føler og kler seg som kvinne. Endret 6. juni 2018 av Pobie
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #9 Skrevet 6. juni 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, det er faktisk en anerkjent diagnose. Man kan ikke være kvinne om man er født som mann, skjønner du. Man er det man er født som. Man kan absolutt være mentalt syk, og det er man, hvis man tror man er et annet kjønn enn det man er. Javel, kanskje du er en mann som liker å gå i dameklær, da. Men du er en mann. Anonymkode: 289b4...b27 Man er ikke automatisk mentalt syk, selv om man er tvekjønnet. Du får lære deg å skille mellom egne fordommer og reelle sykdommer. Anonymkode: d4d44...093
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #10 Skrevet 6. juni 2018 Man vil virkelig ikke være kvinne når man velger å gå med trynet fullt av skjegg.... Anonymkode: bc607...296
Gjest Darwinia:-) Skrevet 6. juni 2018 #11 Skrevet 6. juni 2018 12 minutter siden, Pobie skrev: Det er godt kjent og vitenskaplig anerkjent at kjønnet man er fysisk når man blir født ikke nødvendigvis er det kjønnet man ER. Det er da ikke noe vanskelig å forstå. De skriver "hun" fordi hun er en kvinne. Hun føler og kler seg som kvinne. Slutt å forvirre HI med store ord😂
skjotta Skrevet 6. juni 2018 #12 Skrevet 6. juni 2018 Skjegget er en politisk greie. Hun vil ikke at folk skal være i tvil om at hun er både mann og kvinne. Hun har gjort utrolig mye for lgbt samfunnet og det står der stor respekt av. Hennes åpenhet og evne til å takle hets fra andre på en sindig måte er en inspirasjon.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #13 Skrevet 6. juni 2018 Selvsagt er noe galt med folk som ikke aksepterer kjønnet sitt eller later som de er det andre kjønnet, eller ingen kjønn, eller ett eller annet latterlig kjønnsbegrep de har funnet på selv. Men om tv2 vil være pplitisk korrekt og si "hun" kan du jo se på det som et terapeutisk grep. Det neppe greit å være kjønnsforvirret. Normalt er det jo ikke. Anonymkode: 8e415...1cb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #14 Skrevet 6. juni 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man vil virkelig ikke være kvinne når man velger å gå med trynet fullt av skjegg.... Anonymkode: bc607...296 Nei, hun vil ikke være kvinne. Hun vil være begge deler, og skjegget beholder hun når hun opptrer i "drag" fordi hun ønsker å bli akseptert som en mann i kvinneklær. Det er en politisk greie, og hun har gjort mye for mange altså, hun er slett ikke den eneste tvekjønnede, selv om det selvfølgelig ikke er snakk om flertallet, men en forholdsvis liten gruppe. Anonymkode: 0d705...75e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #15 Skrevet 6. juni 2018 28 minutter siden, Pobie skrev: Det er godt kjent og vitenskaplig anerkjent at kjønnet man er fysisk når man blir født ikke nødvendigvis er det kjønnet man ER. Det er da ikke noe vanskelig å forstå. De skriver "hun" fordi hun er en kvinne. Hun føler og kler seg som kvinne. Så hvis jeg føler meg som en katt, kler og oppfører meg som en katt så er jeg en katt? 🙄 Han er en mann uansett hvor mye han kler seg ut eller føler seg som kvinne. En enkel blodprøve vil vise at han er en mann. Anonymkode: b9de1...230
Pobie Skrevet 6. juni 2018 #16 Skrevet 6. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så hvis jeg føler meg som en katt, kler og oppfører meg som en katt så er jeg en katt? 🙄 Han er en mann uansett hvor mye han kler seg ut eller føler seg som kvinne. En enkel blodprøve vil vise at han er en mann. Anonymkode: b9de1...230 Fysisk er han mann ja. Men hva man identifiserer seg som er helt uavhengig av hva man er fysisk.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #17 Skrevet 6. juni 2018 10 minutter siden, Pobie skrev: Fysisk er han mann ja. Men hva man identifiserer seg som er helt uavhengig av hva man er fysisk. Men det er fortsatt hans problem. Han kan ikke kreve å bli kalt noe annet enn "han". Hverken "hun" eller "katt". Anonymkode: 8e415...1cb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #18 Skrevet 6. juni 2018 Skulle ønske det fantes en operasjon mot trangsynthet. Anonymkode: 8663c...39e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #19 Skrevet 6. juni 2018 Oj... Finnes det virkelig så trangsynte og fordomsfulle mennesker i 2018?😳 Ut i fra hva du HI skriver, så er jeg ikke i tvil om hvem som er "mentalt syk"... Og det er ikke hun du linker til, om du skulle ha problemer med forståelsen i tillegg🙄 Anonymkode: 181c1...b6a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #20 Skrevet 6. juni 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Man vil virkelig ikke være kvinne når man velger å gå med trynet fullt av skjegg.... Anonymkode: bc607...296 Kan jo hende at inndelingen ikke er riktig så dikotomisk som mange rundt skulle ønske. Jeg skulle f eks ønske at noe var gult og noe var rødt, men så dukker det opp mange orange ting som ikke passer inn i min todeling. Hva gjør jeg da? Blir sur på appelsinene for at de ikke holder seg gule? Anonymkode: 99c71...bf2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #21 Skrevet 6. juni 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Skulle ønske det fantes en operasjon mot trangsynthet. Anonymkode: 8663c...39e Lobotomi...? Anonymkode: 99c71...bf2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #22 Skrevet 6. juni 2018 Han ser på seg selv som "hun", derfor er han "hun". Anonymkode: cbe79...595
Pobie Skrevet 7. juni 2018 #23 Skrevet 7. juni 2018 På 6.6.2018 den 19.04, Anonym bruker skrev: Men det er fortsatt hans problem. Han kan ikke kreve å bli kalt noe annet enn "han". Hverken "hun" eller "katt". Anonymkode: 8e415...1cb Kan ikke kreve det nei. Men det er jo helt normalt å ta hensyn og vise respekt å kalle folk det de ønsker å bli kalt. Hvorfor gjør det deg noe å kalle noen "hun" hvis det er det de ønsker? Men for personen det gjelder er det viktig at de kalles det de identifiserer seg som. Tenk om noen konsekvent omtalte deg som det motsatte kjønn?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #24 Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, Pobie skrev: Kan ikke kreve det nei. Men det er jo helt normalt å ta hensyn og vise respekt å kalle folk det de ønsker å bli kalt. Hvorfor gjør det deg noe å kalle noen "hun" hvis det er det de ønsker? Men for personen det gjelder er det viktig at de kalles det de identifiserer seg som. Tenk om noen konsekvent omtalte deg som det motsatte kjønn? Men forskjellen er at han faktisk VIL omtales som noe som ikke stemmer med virkeligheten. Anonymkode: 8e415...1cb
Pobie Skrevet 7. juni 2018 #25 Skrevet 7. juni 2018 På 6.6.2018 den 16.54, Anonym bruker skrev: Man vil virkelig ikke være kvinne når man velger å gå med trynet fullt av skjegg.... Anonymkode: bc607...296 Kjønn er ikke enten eller, det er et spektrum, hvor mann er på ene siden og kvinne på den andre. Folk kan identifisere seg som det ene eller det andre, eller hvor som helst midt i mellom en plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå