Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Bein normale, armer normale, men magen er feit og henger. Skikkelig hengebuk. Buler ut øverst og nederst, ser ikke bra ut, men hvilke plagg kan jeg gå i som dekker magen? Jeg kan f.eks. ikke gå i vanlige jeans siden jeg må bruke større størrelse i magen enn rumpa og det ender opp med at jeansen henger på rumpa. Helt deformert jo!? Anonymkode: 0c484...417
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 En bukse du kan ha under magen eller eventuelt en med mye stretch? Jeg har en rumpe som ikke samsvarer med låra å har alltid slitt med å finne bukser, men bruker noen med mye stretch å de sitter faktisk veldig pent! Å en overdel som er litt tettsittende under byste og løsere rundt magen for eksempel? Jeg personlig sverger også til cardigan eller en åpen jakke. Anonymkode: 6f4d9...4ca
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Ikke så mye klestips, men om magen din buler ut øverst og nederst, ikke typisk «ølmage» ville jeg fått testet hormonene dine. Med mindre du er overvektig skal ikke magen gjøre sånn (den er gjerne jevnt «rund» eller større nederst da), og det kan være greit med en sjekk Angående klær: søk på Google etter «Flattering outfits for Apple shaped Body» Anonymkode: d8035...887
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Smale bukser med mye stretch, som jeggings, eller rette bukser med strikk i livet. Kjoler som faller fra puppene. Topper som dekker magen, gjerne i a-snitt. Unngå empiresnitt, kjoler som har søm i midjen og topper og jakker som stanser ved hoftekammen. Om du ikke har veldig store pupper, så er båtringing og firkantede utringinger kledelig, har du store pupper, så prøv V-hals. Anonymkode: 15471...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå