Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Kommer det da opp i newsfeeden? Anonymkode: 0fb84...60b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Ja, bortsett fra hvis du skal oppgi singel. Anonymkode: a0ba4...084
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, bortsett fra hvis du skal oppgi singel. Anonymkode: a0ba4...084 Er singel jeg skal oppgi. Så da kommer det altså ikke i newsfeeden? Anonymkode: 0fb84...60b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Ikke hvis du skal oppgi singel eller at det ikke skal stå noe. Du får også spm om du ønsker å begrense det ex ser av det du legger ut eller omvendt. Anonymkode: fcc7e...6d5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #5 Skrevet 6. juni 2018 Så jeg kan endre fra singel til "i ett forhold"å begrense hvem som ser det? Så da kan jeg velge at for eksempel barnefaren sin søster ikke kan se at jeg endrer status? Anonymkode: d7f10...994
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 Herrefred, forhold deg til noe annet enn digitale liksomproblemer, du. Å la FB bli en faktor i hvordan du presenterer livet ditt er bare pinlig. Anonymkode: e55b8...5b1
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Så jeg kan endre fra singel til "i ett forhold"å begrense hvem som ser det? Så da kan jeg velge at for eksempel barnefaren sin søster ikke kan se at jeg endrer status? Anonymkode: d7f10...994 Usikker. Ville bare latt statusen være Anonymkode: 9700c...a01
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #8 Skrevet 6. juni 2018 Du skriver at du skal oppgi singel, også skriver du i neste innlegg at du skal endre fra singel til i et forhold 😅 du har jo fått svar her nå at det kun er til singel som ikke kommer på newsfeeden. Altså er ikke det relevant for deg. Anonymkode: 7b8f2...fd3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #9 Skrevet 6. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Så jeg kan endre fra singel til "i ett forhold"å begrense hvem som ser det? Så da kan jeg velge at for eksempel barnefaren sin søster ikke kan se at jeg endrer status? Anonymkode: d7f10...994 Det må du sjekke på innstillinger for jeg husker ikke om du kan begrense såpass at søster til barnefar ser. Det du får spm om når du endrer til singel er om du ønsker å begrense det exen ser av innlegg. Min ex ser for eksempel kun innlegg som både jeg og han er tagget i, om han tagger meg i noe eller jeg tagger han. Han ser ikke innlegg jeg legger ut eller deler, vennelista, eller bildene mine. Jeg krysset av på de fleste alternativene jeg fikk opp da jeg skulle endre status fordi bruddet var alt annet enn fredelig. Anonymkode: fcc7e...6d5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #10 Skrevet 6. juni 2018 er du så opptatt av oppmerksomhet? Anonymkode: fabf6...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå