Gå til innhold

Hvis man endrer sivilstatus på FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer det da opp i newsfeeden? 

Anonymkode: 0fb84...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bortsett fra hvis du skal oppgi singel. 

Anonymkode: a0ba4...084

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, bortsett fra hvis du skal oppgi singel. 

Anonymkode: a0ba4...084

Er singel jeg skal oppgi. 

Så da kommer det altså ikke i newsfeeden? 

Anonymkode: 0fb84...60b

Skrevet

Ikke hvis du skal oppgi singel eller at det ikke skal stå noe. Du får også spm om du ønsker å begrense det ex ser av det du legger ut eller omvendt. 

Anonymkode: fcc7e...6d5

Skrevet

Så jeg kan endre fra singel til "i ett forhold"å begrense hvem som ser det? Så da kan jeg velge at for eksempel barnefaren sin søster ikke kan se at jeg endrer status?

Anonymkode: d7f10...994

Skrevet

Herrefred, forhold deg til noe annet enn digitale liksomproblemer, du. Å la FB bli en faktor i hvordan du presenterer livet ditt er bare pinlig.

Anonymkode: e55b8...5b1

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så jeg kan endre fra singel til "i ett forhold"å begrense hvem som ser det? Så da kan jeg velge at for eksempel barnefaren sin søster ikke kan se at jeg endrer status?

Usikker. Ville bare latt statusen være

Anonymkode: 9700c...a01

Skrevet

Du skriver at du skal oppgi singel, også skriver du i neste innlegg at du skal endre fra singel til i et forhold 😅

du har jo fått svar her nå at det kun er til singel som ikke kommer på newsfeeden. Altså er ikke det relevant for deg. 

Anonymkode: 7b8f2...fd3

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det må du sjekke på innstillinger for jeg husker ikke om du kan begrense såpass at søster til barnefar ser. Det du får spm om når du endrer til singel er om du ønsker å begrense det exen ser av innlegg. Min ex ser for eksempel kun innlegg som både jeg og han er tagget i, om han tagger meg i noe eller jeg tagger han. Han ser ikke innlegg jeg legger ut eller deler, vennelista, eller bildene mine. Jeg krysset av på de fleste alternativene jeg fikk opp da jeg skulle endre status fordi bruddet var alt annet enn fredelig. 

Anonymkode: fcc7e...6d5

Skrevet

er du så opptatt av oppmerksomhet?

Anonymkode: fabf6...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...