Gå til innhold

Bet nesten av meg tunga :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj skulle bite av en stor gulrot som var veldig hard og presterte å bite meg så sinnsyk hardt i tunga at jeg tror jeg kreperer. Føles som om den hovner nå og sliter med å puste. (panikk?????) What to do????

Anonymkode: 69a74...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg gjort mange ganger. Pust med magen og slapp av, så kommer pusten tilbake. Det høres mer ut som et angstanfall enn at tungebiting har ødelagt deg. Hvis du faktisk hovner opp, kan du legge noe kaldt i munnen og ringe til legevakten. 

Medisinske spørsmål har lite å gjøre på nettforum.

Anonymkode: cf622...027

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette har jeg gjort mange ganger. Pust med magen og slapp av, så kommer pusten tilbake. Det høres mer ut som et angstanfall enn at tungebiting har ødelagt deg. Hvis du faktisk hovner opp, kan du legge noe kaldt i munnen og ringe til legevakten. 

Medisinske spørsmål har lite å gjøre på nettforum.

Anonymkode: cf622...027

Hør hør 👏🏻👍

Anonymkode: 92a5b...11a

Skrevet

Usj, tok nettopp fyr i det gamle sikringsskapet hjemme hos meg.

Hvis jeg skynder meg å postlegge brevet i dag, er det framme hos brannvesenet i morgen????

Anonymkode: 4569d...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...