Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Usj skulle bite av en stor gulrot som var veldig hard og presterte å bite meg så sinnsyk hardt i tunga at jeg tror jeg kreperer. Føles som om den hovner nå og sliter med å puste. (panikk?????) What to do???? Anonymkode: 69a74...4dc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Dette har jeg gjort mange ganger. Pust med magen og slapp av, så kommer pusten tilbake. Det høres mer ut som et angstanfall enn at tungebiting har ødelagt deg. Hvis du faktisk hovner opp, kan du legge noe kaldt i munnen og ringe til legevakten. Medisinske spørsmål har lite å gjøre på nettforum. Anonymkode: cf622...027
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Dette har jeg gjort mange ganger. Pust med magen og slapp av, så kommer pusten tilbake. Det høres mer ut som et angstanfall enn at tungebiting har ødelagt deg. Hvis du faktisk hovner opp, kan du legge noe kaldt i munnen og ringe til legevakten. Medisinske spørsmål har lite å gjøre på nettforum. Anonymkode: cf622...027 Hør hør 👏🏻👍 Anonymkode: 92a5b...11a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Usj, tok nettopp fyr i det gamle sikringsskapet hjemme hos meg. Hvis jeg skynder meg å postlegge brevet i dag, er det framme hos brannvesenet i morgen???? Anonymkode: 4569d...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå