Gå til innhold

Skrev feil på meldekort og har aap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har få spørsmål som gjør meg redd nå... jeg går på behandling men har funnet meg 2 leger i utlandet som kan mye mer enn min egen psykolog lege og vanlig lege. Så kan jeg ta ferie for behandlig og tror dere det er lov ? Jeg har aap å vil ikke miste det jeg får fra nav, hva vil skje? 

2. Jeg fyllte ut meldekortet mitt feil så fikk jeg kun lite penger som er 750kr. Og ringte nav dem sa de kan fikse opp men jeg ska få fravær pga feil meldekort som jeg ikke viste... 

hva skal jeg gjøre nå og tror dere jeg får aap pengene eller hva er fraværen min?!

hjelp meg vær så snill

Anonymkode: a18fc...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Ferie i utlandet må du søke om. Hvordan det er hvis du skal til behandling vet jeg ikke. Men snakk med saksbehandler om hvordan du skal gjøre det. Det er kjempeviktig å alltid avklare med nav før du gjør noe

2. Jeg skjønner ikke helt hva du mener?

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og ringte nav dem sa de kan fikse opp men jeg ska få fravær pga feil meldekort som jeg ikke viste...  

Hva visste du ikke?

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hva skal jeg gjøre nå og tror dere jeg får aap pengene eller hva er fraværen min?!

Hva mener du med hva er fraværen din?

Anonymkode: 5fdb2...a02

Skrevet

Ei jeg kjenner har fått godkjent behandling i utlandet. Men som en over sier, det er veldig viktig at du søker om dette i god tid før du ev. skal dra og at du får godkjenningen fra Nav før du reiser. Får du det godkjent, spør også saksbehandler hvordan du skal fylle ut meldekortet (ellers risikerer du å miste pengene for den perioden), det er litt ulogisk, nemlig.

Det andre forstår jeg ikke helt hva du mener med. Spør saksbehandleren din, så får du nok svar :)

Kan jeg spørre hva du skal få behandling for i utlandet? (er i situasjon nå hvor jeg trolig må til utlandet for å få diagnose/behandling)

Anonymkode: 1465c...532

Skrevet

Hva gjør nav om jeg får fravær når jeg har skrevet feil på meldekortet mitt!? Og jeg har ikke fått lønn men dem skulle fikset meldekortet så det jeg lurte på er vil jeg fortsatt få penger for 2 uker siden eller er fraværet mitt det å ikke få lønn for 2 uker?

går på behandling til psykolog og har utrolig dårlig syn at jeg kan miste øye synet mitt så jeg vurderer å bare ta operasjon å bli frisk igjen... det er min behandlig til utlandet. Min tideligere/nå psykolog er ikke flink å jeg er så ukomfortabel med å prate

med henne å føler hun ikke hjelper meg så mye.. men jeg har spurt å sett at psykolog legen i utlandet er mye mer bedre enn i norge (fleste i norge). 

Hva skjer om jeg får fravær for å sendt feil meldekort å har ikke fått lønn enda av nav.?!? Haster mye å blir redd, har ingen lønn heller..

Anonymkode: a18fc...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...