Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Vi fikk en pus som er 12 uker gammel igår som forsatt er ganske redd om vi beveger oss eller om det kommer mye lyder. Men idag når jeg lå på sofaen så kommer han bort å vasker meg og maler så det er jo godt tegn Så kommer det teite spørsmålet: Om kvelden når jeg skal legge meg slår jeg av alle lysene da? Eller blir kanskje pusen redd da? Jeg hadde på ett lys i stuen for sikkerthetsskyld siden han er så redd alt. Anonymkode: 60092...3c1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi fikk en pus som er 12 uker gammel igår som forsatt er ganske redd om vi beveger oss eller om det kommer mye lyder. Men idag når jeg lå på sofaen så kommer han bort å vasker meg og maler så det er jo godt tegn Så kommer det teite spørsmålet: Om kvelden når jeg skal legge meg slår jeg av alle lysene da? Eller blir kanskje pusen redd da? Jeg hadde på ett lys i stuen for sikkerthetsskyld siden han er så redd alt. Anonymkode: 60092...3c1 Når det er mørkt ser kattene med værhårene, lyd og lukt, ikke med øynene, men kattungen kan ikke se hvis det er bekmørkt. Så et lite lys er fint. Men det er like viktig at du lager et trygt sted han kan gjemme seg bort Anonymkode: 2eed2...674
EnDansPåRoser Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Hvor lenge har dere hatt katten? Det er ikke anbefalt å skille dem fra moren før de er 12 uker gamle. Hvis den ble tatt for tidlig, kan jo det være grunnen til at han er nervøs av seg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Vi fikl den igår å da var den 12 uker gammel. Den trenger nok bare litt tid på å bli trygg Å hvis jeg er på badet for lenge så står han å skriker og skriker til jeg kommer tilbake,så han føler seg utrygg uten at han ser meg. Anonymkode: 60092...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå