Gå til innhold

Ta med den ansattes barn i bhg hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn går i  barnehage og her finnes ansatte som har barn og hvor barna er jevngamle. Hva synes dere om at den ansatte som har barn på samme avdelig som mine "pusher" meg for at jeg skal kjøre hennes sønn hjem til oss, ta ham med? Det startet med at hun inviterte mine barn hjem til seg, men dette har skjedd kun en gang. I etterkant, har jeg overhørt henne si til sitt barn, "du må huske å spør", altså han skal spørre om å få bli med oss hjem, fordi hun må hjem til en noe eldre bror.

Anonymkode: 86c9d...706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Hvorfor tenker du at hun spør for å komme hjem til en eldre bror? Dette er vel som å ha med et hvilket som helst barn hjem for å leke? En helt vanlig ting som ikke har noe med at barnets mor jobber i barnehagen å gjøre.

Anonymkode: 8dc0f...ea4

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine barn går i  barnehage og her finnes ansatte som har barn og hvor barna er jevngamle. Hva synes dere om at den ansatte som har barn på samme avdelig som mine "pusher" meg for at jeg skal kjøre hennes sønn hjem til oss, ta ham med? Det startet med at hun inviterte mine barn hjem til seg, men dette har skjedd kun en gang. I etterkant, har jeg overhørt henne si til sitt barn, "du må huske å spør", altså han skal spørre om å få bli med oss hjem, fordi hun må hjem til en noe eldre bror.

Anonymkode: 86c9d...706

Er de to eksemplene der pushing? Du må huske at hun er mamma og, ikke bare ansatt. Hvorfor ikke invitere tilbake da?

Anonymkode: 62fae...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...