Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Når man er gravid og man ikke har noe forhold til barnefaren lenger. Han bor i utlandet, men ikke på registrert adresse noen plass. Om han ønsker det, og mor tillater det - at han er med på selve fødselen - får far og mor delt foreldre ansvar da? Eller tilfaller foreldre ansvaret mor siden far og mor ikke bor sammen? Far er ikke villig til å være med på FVK. Anonymkode: 7dbcd...4c3
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Det har ingen betydning om han er til stede under fødselen. Så lenge foreldrene ikke bor på samme adresse og mor ikke skriver under på felles foreldreansvar, har mor det alene. Anonymkode: 42381...1e9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Jeg stemmer for at det burde gå til den av foreldrene som faktisk klarer å skrive foreldreansvar riktig.... Anonymkode: 70191...dcb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når man er gravid og man ikke har noe forhold til barnefaren lenger. Han bor i utlandet, men ikke på registrert adresse noen plass. Om han ønsker det, og mor tillater det - at han er med på selve fødselen - får far og mor delt foreldre ansvar da? Eller tilfaller foreldre ansvaret mor siden far og mor ikke bor sammen? Far er ikke villig til å være med på FVK. Anonymkode: 7dbcd...4c3 Han får ikke foreldreansvar av å være til stede på fødselen. Dere må sammen skrive under på et dokument om foreldreansvar for å få det delt. Anbefaler deg å ikke dele foreldreansvar med en som bor på ukjent adresse i utlandet, altså. Det er jo bare plunder. Anonymkode: 159c9...773
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Foreldreansvar... ikke foreldre ansvar!!! Anonymkode: 20391...deb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beklager mine skrivefeil. Jeg har ikke bodd i Norge siden jeg var 9 år og er 36 år nå. HI Anonymkode: 7dbcd...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå