Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Jeg bare lurer, angående gastrisk bypass og andre slankeoperasjoner. Hva er grunnen til at man raser så fort ned o vekt? Er det bare at man blir tvunget til å spise mindre eller er det noe annet? Vil man få samme effekt med faste? Anonymkode: b78d8...2c6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Det påvirker stoffskiftet og forbrenningen, og ikke minst sulten og lysten på mat. Anonymkode: cb19f...0f5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det påvirker stoffskiftet og forbrenningen, og ikke minst sulten og lysten på mat. Anonymkode: cb19f...0f5 Hvordan påvirkes stoffskifte og forbrenning? Anonymkode: b78d8...2c6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Man får jo også i seg mye mindre mat. Mange får mangelsykdommer og fæle bivirkninger. Har også møtt mange pasienter som legger på seg igjen etter noen år. Anonymkode: 61aa4...795
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Et raskt googlesøk så får du svaret 💪🏽 Mange legger på seg, mange gjør ikke. Vitaminmangel vil dei fleste få, men det er lett å fikse med tabletter. Enkelte blir underernærte, og noen blir undervektige. Dei klarer ikke overspise, kan ikke spise mellom måltidene siden dei er mett. Kjenner ikke sultfølelse slik som andre. Anonymkode: 62813...dcd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Man får jo også i seg mye mindre mat. Mange får mangelsykdommer og fæle bivirkninger. Har også møtt mange pasienter som legger på seg igjen etter noen år. Anonymkode: 61aa4...795 Det er det jeg tenker og min erfaring også, jeg kjenner flere som har blitt alvorlig syke. Jeg skjønner ikke at folk tør... Anonymkode: b78d8...2c6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 Jeg ble gastric bypass operert for tre måneder siden. Har allerede gått ned 27 kg. Jeg føler meg bedre enn på mange år! Er så glad jeg tok dette valget! Jeg tåler alt, bare i mye mindre mengder. Følger kostholdsrådene fra sykehuset og tar kosttilskudd. Mye mindre vondt i rygg og knær etter et helt liv som overvektig. Skulle bare ønske jeg hadde gjort det mye tidligere! Husk, man hører ikke så mye fra de det går veldig bra med. 😉 Anonymkode: b4379...0fe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #8 Skrevet 5. juni 2018 Det går fint an å leve som om man er slankeoperert, selv om man ikke er det. 😊 Anonymkode: 49da4...c35
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #9 Skrevet 5. juni 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble gastric bypass operert for tre måneder siden. Har allerede gått ned 27 kg. Jeg føler meg bedre enn på mange år! Er så glad jeg tok dette valget! Jeg tåler alt, bare i mye mindre mengder. Følger kostholdsrådene fra sykehuset og tar kosttilskudd. Mye mindre vondt i rygg og knær etter et helt liv som overvektig. Skulle bare ønske jeg hadde gjort det mye tidligere! Husk, man hører ikke så mye fra de det går veldig bra med. 😉 Anonymkode: b4379...0fe Jeg er ikke helt enig i den siste setningen din, jeg synes tvert om. De det går bra med er veldig synlige mens de som har hatt alvorlige komplikasjoner og er alvorlig syke nevnes sjelden. Det er en stor og relativt risikabel operasjon, og det tror jeg de færreste tenker over. Gratulerer med ny vekt! Anonymkode: b78d8...2c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå