Gå til innhold

Er jeg er helt unormal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på sidene her om damer som er lei av sex....

Jeg er helt motsatt, blir aldri lei, får aldri nok. Og det er ikke noe festlig over det, ene eksen min pakket sakene sine for noen år siden, han fikk ikke fred hverken dag eller natt 😝

Hadde trodd det skulle avta med årene, men ikke f...Finnes det flere her med samme "problem" ? 

Anonymkode: a99f4...980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er heller ikke lei, nei. Men jeg har ikke klart å jage en mann på dør av sexlysten min, da 😳 Det høres jo drøyt ut...

Savner sex nå pga er enke. Så håper jeg finner noen!

Anonymkode: cd6d3...99d

Skrevet

Jeg har høy sexlyst. Jeg har alltid passet på å snakke om sex og preferanser før forholdet er blitt veldig seriøst. Og jeg (eller mannen) har også tatt opp det med at man ofte har hyppigere sex når man er nyforelsket, og spurt hvor ofte jeg/han har hatt sex i langvarige forhold.

Jeg orker ikke å leve i et forhold med en mann med mye mindre sexlyst enn meg (skulle han bli syk er det noe annet).

Jeg tenker det egentlig var bra din eks dro, Hi - for nå får du mulighet til å finne en mann som passer deg bedre, også når det gjelder sex. Det finnes mange menn der ute som tidligere har levd med kvinner med lite sexlyst og disse mennene er gjerne overlykkelige om de finner en kvinne med høy sexlyst ;)

Anonymkode: 61689...ae6

Skrevet

Jeg har høy sexlyst... elsker sex😄 men samboer er ikke så kåt som meg selv om han er mann. Men jeg klarer og leve med det😋 

Anonymkode: 0f89c...98c

Skrevet

da er vi like, og jeg føler meg helt normal :)

Anonymkode: 72eb1...ec3

Skrevet

Har svært høg sexlyst. Var open om det før eg gifta meg. (Er vanlegvis ein ønskesituasjon for en man med ei slik kvinne.)

Skrevet

Jeg har egentlig alltid hatt veldig sterk sexlyst. Men mannen min har drept den helt.

Anonymkode: 8c4d9...051

Skrevet

jeg har hatt dårlig sexlyst med de andre kjærestene,så dårlig at jeg har oppsøkt lege. Men i dette siste forholdet så får ikke jeg heller nok sex,å ender opp med å bli avvist siden han ikke har like stor sexlyst.Det er så gale at når han ikke ville ha morgensex så onanerte jeg i stedet på badet for var så frustrert over å ikke få sex.

Anonymkode: eb029...46a

Skrevet

Jeg har stor sexlyst, mer enn min mann, men han har heldigvis nok lyst til at mine behov blir dekket også😄👌

Det sies jo også at kvinners lyst er på topp når man blir 30++ og det stemmer for min del😉

Anonymkode: 2bd78...ed0

Skrevet

Du er ikke unormal. Er sånn jeg også. Kjæresten er heldigvis lik som meg. Med x-mannen var det motsatt. Trodde hormonspiralen drepte all lyst. Det var ikke tilfelle. Har den enda.

Anonymkode: d469b...b54

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har egentlig alltid hatt veldig sterk sexlyst. Men mannen min har drept den helt.

Hvordan klarte han det?

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan klarte han det?

Han gjør ikke noe for meg i sengen. Putter den inn, tømmer seg og sovner. 

Skrevet

Du er ikke unormal.

Jeg er blitt singel, gravid, hormonell og var/er gjerne klar for 3 ganger om dagen.

Eksen er ikke en bra fyr med god i sengen. Ser ikke for meg å knulle på andre, men blir vel nødt etterhvert..

Anonymkode: 97a45...b01

Skrevet
På 12.6.2018 den 9.26, Anonym bruker skrev:

Du er ikke unormal.

Jeg er blitt singel, gravid, hormonell og var/er gjerne klar for 3 ganger om dagen.

Eksen er ikke en bra fyr med god i sengen. Ser ikke for meg å knulle på andre, men blir vel nødt etterhvert..

Anonymkode: 97a45...b01

Kjenner meg att. Ikkje lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...