Gå til innhold

Hvilken dynestørrelse bruker din 2 1/2- åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bruker juniordyne. Tenkte å kjøpe inn nye dynetrekk, men kom til å tenke på at juniordyna sikkert ikke er bruk stort mye lengre?

Anonymkode: 52428...bd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker fortsatt sprinkelseng og 80 x 100 cm-dyne. Vi har nylig fjernet den ene siden på springelsengen. Vi må nok over på juniordyne til høsten, tenker jeg.

Anonymkode: ae60a...bc0

Skrevet

Da de flyttet ut av sprinkelsengen fikk de stor dyne, var ca 2 år da det skjedde.

Anonymkode: 13b5b...0ee

Skrevet

Min som er 3 bruker stadig junior, men han er veldig varm av seg. Brukes når han sovner og lite ellers om natta

Anonymkode: cb0de...10f

Skrevet

Fra de var nyfødte og til de ble rundt 18mnd brukte de ikke dyne, bare sparket den av seg hele tiden. Bortkastede penger å kjøpe de minste dynene og trekkene, gikk helt fint å bruke vanlig dyne fra de var rundt 18mnd

Anonymkode: 48eb6...496

Skrevet

Mine brukte juniordyne fra ca 1,5-2 års alder, og til kanskje 4-5 års alder. Min lillebror brukte juniordyne til og med den sommeren han var 6 år. Spørs jo hvor store unger man har.

Anonymkode: 36ad0...e9e

Skrevet

Veldig greit å ha ei juniordyne (som ikke tar så stor plass) liggende også, til resten av den natten det har vært tisseuhell i senga og den store dyna må vaskes.

Skrevet

Vi har akkurat byttet til stor dyne nå, og barnet er snart 5. Det er etter eget ønske, har prøvd stor dyne tidligere, og det var ikke bra fikk vi beskjed om 😊

Anonymkode: 182d1...bb2

Skrevet

voksen dyne, eller han har vanlig seng nå, blir 2,5 år i morgen

Anonymkode: d341e...814

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...