Gå til innhold

Jeg har fått en blåveis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ikke bra ut.

Ikke en veldig ille blåveis, det er noen blodårer som har sprukket helt av seg selv.

Jeg hater å gå ut, men jeg må jo i butikken for å kjøpe mat, jeg må jo på jobb.

Det ser ut som noen har slått meg, men det er jo ikke det som har skjedd. Jeg føler at jeg må forklare.

Anonymkode: ddad3...433

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet med å forklare, da?

Jeg ser virkelig ikke problemet :)

Anonymkode: cb6c7...34d

Skrevet

Sprukket helt av seg selv? Det ville jeg tatt en tur til legen med altså, man skal ikke få blåmerker og spukne blodårer "helt av seg selv", det kan være tegn på at noe er veldig galt...

Men uansett må du sluttet å ta deg selv så høytidelig. Folk kommer til å legge merke til det og venner/kollergaer kommer til å spørre hva som har skjedd, og da svarer du hva som har skjedd. Verre er det ikke altså.

Anonymkode: 2a1b6...eab

Skrevet

Jeg var ekstremt tynn før og sleit veldig med *blåveiser* rundt øynene. Jeg fikk stadig spørsmål om min daværende samboer slo meg og det var aldri tilfelle, men de trodde aldri på meg.

Skrevet

Takk for svar.

Jeg skal se om jeg får en time hos legen snart.

Jeg bare våknet med det, mest under øyet. Ikke hoven, vel etter de to første timene. Jeg er ganske så tynn, som en nevner som en grunn at jeg kan ha fått det. Også vært meget stresset.

Skrevet

Jeg er ikke tynn, heller litt overvektig og jeg våknet her en morgen med to solide blåveiser på hendene. Ikke har jeg slått meg og ei heller har noen slått til meg. De dukket bare opp fra intet.. men de gjør vondt når jeg legger press på de. 

Har vært ute å handlet i dag, men ingen har kommentert noe og hadde de spurt , så hadde jeg svart :) 

Anonymkode: e75d3...095

Skrevet

Beklager å si det, men folk vil tro hva de vil uansett hva du forklarer.

Anonymkode: cee48...b09

Skrevet

Dermaruller (mikronåler) fjerner blåveis på noen timer, hvis du har en slik liggende.

Skrevet

Jeg dro på jobb i dag, fikk selvsagt noen spørsmål. 

Det ser nok mer ut som en blodåre har sprukket enn at noen har sått til meg. 

Skrevet
1 time siden, LME1001 skrev:

Dermaruller (mikronåler) fjerner blåveis på noen timer, hvis du har en slik liggende.

Er det noe lurt å bruke så nært øyet da? Huden er jo ganske tynn der

Anonymkode: cee48...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...