Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Jeg var i en kollisjon idag som ikke var min skyld og må nå ha leiebil en god stund fremover dessverre. Jeg kjører til vanlig elbil, men leiebilen er bensin så nå får jeg utgifter på bensin og parkering. Kommer forsikringen til motparten å dekke dette? Forsøkte å kontakte hans forsikringsselskap, men de var stengt nå så kanskje noen her vet Det er gjensidige det er snakk om Anonymkode: d08f0...884
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Du har ikke spurt bilverkstedet da? De har som regel greie på endel rundt forsikringssaker. Men hvorfor har du leiebil, hvis det er din skyld så får du vel lånebil? Det fikk jeg når jeg kræsjet og det var motparten sin feil Anonymkode: 5b449...edd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Ville overrasket meg, men skjønner ikke hvorfor du ikke bare ringer dem og spør? Anonymkode: 6c69c...8e0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var i en kollisjon idag som ikke var min skyld og må nå ha leiebil en god stund fremover dessverre. Jeg kjører til vanlig elbil, men leiebilen er bensin så nå får jeg utgifter på bensin og parkering. Kommer forsikringen til motparten å dekke dette? Forsøkte å kontakte hans forsikringsselskap, men de var stengt nå så kanskje noen her vet Det er gjensidige det er snakk om Anonymkode: d08f0...884 Men hvorfor kontakter du han sitt forsikringsselskap og ikke ditt eget? Anonymkode: 5b449...edd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Det kan jeg aldri tro. Anonymkode: 61d4c...0c0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 Det skal det. Vi har fått det, iallfall bensinen. Anonymkode: 9f6dd...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå