Gå til innhold

Dekker forsikringen bensin og parkering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i en kollisjon idag som ikke var min skyld og må nå ha leiebil en god stund fremover dessverre. Jeg kjører til vanlig elbil, men leiebilen er bensin så nå får jeg utgifter på bensin og parkering. Kommer forsikringen til motparten å dekke dette? Forsøkte å kontakte hans forsikringsselskap, men de var stengt nå så kanskje noen her vet :) Det er gjensidige det er snakk om

Anonymkode: d08f0...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke spurt bilverkstedet da? De har som regel greie på endel rundt forsikringssaker. Men hvorfor har du leiebil, hvis det er din skyld så får du vel lånebil? Det fikk jeg når jeg kræsjet og det var motparten sin feil

Anonymkode: 5b449...edd

Skrevet

Ville overrasket meg, men skjønner ikke hvorfor du ikke bare ringer dem og spør?

Anonymkode: 6c69c...8e0

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var i en kollisjon idag som ikke var min skyld og må nå ha leiebil en god stund fremover dessverre. Jeg kjører til vanlig elbil, men leiebilen er bensin så nå får jeg utgifter på bensin og parkering. Kommer forsikringen til motparten å dekke dette? Forsøkte å kontakte hans forsikringsselskap, men de var stengt nå så kanskje noen her vet :) Det er gjensidige det er snakk om

Anonymkode: d08f0...884

Men hvorfor kontakter du han sitt forsikringsselskap og ikke ditt eget?

Anonymkode: 5b449...edd

Skrevet

Det kan jeg aldri tro.

Anonymkode: 61d4c...0c0

Skrevet

Det skal det.

Vi har fått det, iallfall bensinen.

Anonymkode: 9f6dd...b14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...