Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Propr eller megler ? Noen erfaringer ? Har forøvrig prøvd å få meglere til å ta kontakt via kontaktskjema vi har fylt ut (deriblant via Anbudstorget ), men opplevde noe helt uforventet , nemlig at bare en megler tok kontakt. Vi prøvde å ringe til de andre meglerne, men de lovte å komme, men kom ikke. To av de ville at vi skulle sende bilde av huset og noen av rommene og sende på e post, så skulle de gi oss en e takst, fikk aldri noe takst av noen av de. Er det så nedgangstider for boligsalg nå til dags at meglerene virkelig ikke vil selge en bolig, bare fordi den ligger litt utenfor alfarvei ? I.o.m at vi ikke får meglere ut til oss for å ta en verdivurdering før salg , så har vi lurt på om Propr er eneste mulighet for oss, at vi bare får prøve på egenhånd. Kjenner ikke til noen som har prøvd Propr før oss, så derfor lurer jeg på om noen her inne har noen erfaringer, eller kjenner noen som har det? Anonymkode: b15a9...175
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Bor du litt eller veldig avsides til så er det kanskje derfor ? Anonymkode: a2b1e...8a9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bor du litt eller veldig avsides til så er det kanskje derfor ? Anonymkode: a2b1e...8a9 Vi bor på landet, fire mil fra en av Norges byer. Har vært en del hussalg her tidligere år, men det siste året har salget vært labert, så jeg mistenker at det er der problemet ligger. Problemet er at vi må få solgt huset så fort som mulig , da vi har måtte flytte pga jobb og dermed ikke har råd til å sitte med 2 hus i lengden Anonymkode: b15a9...175
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Jøss, det var merkelig. Solgte huset mitt i fjor, det var skikkelig på landet. Kontaktet to meglere som begge kom på verdivurdering og var svært interessert i å selge. De hadde ikke mangel på andre oppdrag tror jeg men begge solgte inn sine tjenester og erfaring til meg så det ble faktisk litt vanskelig å velge. Dersom mange bruker propr i ditt område er det sikkert helt greit men jeg vet noen er litt skeptiske til å se på hus uten megler på vanlig måte. Marton er også et alternativ om du bor i et område de dekker. Anonymkode: 033e5...3b8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss, det var merkelig. Solgte huset mitt i fjor, det var skikkelig på landet. Kontaktet to meglere som begge kom på verdivurdering og var svært interessert i å selge. De hadde ikke mangel på andre oppdrag tror jeg men begge solgte inn sine tjenester og erfaring til meg så det ble faktisk litt vanskelig å velge. Dersom mange bruker propr i ditt område er det sikkert helt greit men jeg vet noen er litt skeptiske til å se på hus uten megler på vanlig måte. Marton er også et alternativ om du bor i et område de dekker. Anonymkode: 033e5...3b8 Hadde i utgangspunktet tenkt å bruke megler, men i og med at det virket helt uinterresant for de 8 vi haket ut, da vi skulle hente inn bud, så begynte vi å tenkte i alternative baner. Ble egentlig litt overrasket over den manglende responsen, trodde meglerene skulle hive seg over alle som ville selge boligen sin, men tydeligvis ikke.. Sjekket akkurat ut Marton og de dekker området vi bor i, et mulig alternativ det også.. Anonymkode: b15a9...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå