Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Vi skal etterhvert ha et barn til men har stoppet den intense prøvingen. Jeg går ikke på noe p piller og venter på den snikende PMS en..hadde eggløsning for 5 dager siden men føler fortsatt som jeg har eggløsning, er kåt hele tiden. De siste dagene har jeg begynt å spise så mye og er så sliten og trøtt. Kom til å tenke på at jeg ikke har PMS nå som jeg pleier å være kraftig plaget med rett etter eggløsning og tanken om graviditet slo meg i stad. Er det vanlig at man ikke får PMS om man er gravid? Plaget med kort lunte og ikke lyst på sex når jeg har PMS men nå er det motsatt. Anonymkode: 60f2e...71e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Graviditetshormonene skyter vel først fart når det befruktede egget har festet seg - typ 5-6 dager etter eggløsning. Så det er kanskje litt tidlig å kjenne så mye. Når det er sagt har jeg vært gravid åtte ganger (har to barn, mistet de andre gangene). Hver gang har jeg merket følgende veldig tidlig (fra ca 10 dager etter el): mer hoven nedentil, som ved eggløsning fryser mye, pga forhøyet kroppstemp Veldig lettrørt (griner av alt inkl TV) tidligere og sterkere mensmurringer stikninger i livmorområdet (dette fra dag 4-5-6 etter el) Anonymkode: 7c153...fdc
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Graviditetshormonene skyter vel først fart når det befruktede egget har festet seg - typ 5-6 dager etter eggløsning. Så det er kanskje litt tidlig å kjenne så mye. Når det er sagt har jeg vært gravid åtte ganger (har to barn, mistet de andre gangene). Hver gang har jeg merket følgende veldig tidlig (fra ca 10 dager etter el): mer hoven nedentil, som ved eggløsning fryser mye, pga forhøyet kroppstemp Veldig lettrørt (griner av alt inkl TV) tidligere og sterkere mensmurringer stikninger i livmorområdet (dette fra dag 4-5-6 etter el) Anonymkode: 7c153...fdc OG, jeg glemte: ikke dårlig pms-humør ikke tendens til fett hår eller menskviser Anonymkode: 7c153...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå