Gå til innhold

Like før termin, og drittlei av mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det er reelt eller om det er hormoner, men han går meg på nervene! Han er trøtt hele tiden selv om han faktisk sover og jeg ikke gjør det, han vil bare snakke om jobb mens jeg heller vil snakke om babyen, han lager masse irriterende lyder når han spiser, han må ha alt inn med teskje og må gjerne ha samme beskjed tre ganger før han endelig gjør noe, han snakker aldri om noe annet enn helt overfladiske ting, og han KLARER IKKE å skjønne hva som er mørk og lys klesvask når han for en gangs skyld skal rydde i klær og legge dem til vask. 

Er det vanlig å ha lyst til å klabbe til mannen sin helt på slutten av et svangerskap, eller kan det hende det har gått opp for meg på ordentlig at jeg er skikkelig, skikkelig lei? 

Anonymkode: 2e17a...538

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er veldig vanlig! Jeg tålte ikke mannen på slutten. Gikk over. 

Anonymkode: f10ba...cfe

Skrevet

Det spørsmålet som dukker opp i mitt hode er om mannen din hadde disse uvanene også før du ble gravid?

Det er noen menn som får hormonelle endringer når kona/samboeren er gravid, kanskje din er en av dem?

Google "menn får hormonelle endringer under kvinners graviditet" så finner du litt om det at menn kan få hormonelle endringer når de venter på å bli far :)

Anonymkode: b7043...afd

Skrevet

Jeg kjenner ikke til hva som skjede i slutten på svangerskapet - mannen min stakk av i 6. måned.

Anonymkode: 72f05...e0f

Skrevet

Jeg tror ikke det er hormoner for hans del, nei. Det er sikkert meg det er noe i veien med, føler meg så sint hele tiden. 

Hi 

Anonymkode: 2e17a...538

Skrevet

Ok, nå ser jeg for meg høygravide Rachel ( altså Friends) som irriterte seg over alt Ross gjorde😂 

Anonymkode: 24661...b2c

Skrevet

Har mistanke om at mannen gjorde disse tingene før du ble gravid også, du legger bare merke til det myyyye lettere som høygravid og hormonell😅

Anonymkode: 1c964...f1d

Skrevet

Det er ganske vanlig. Både jeg og veninna mi var sånn med første. Jeg var også sånn med andre mann, men da hadde jeg gått igjennom det en gang før og tok det med knusende ro og prøvde å styre det litt. Gubben min er fantastisk. Omtenksom, snill, får meg til å le og flott med både første og andre barnet vårt. Ryddig derimot? Nja. Klesvask kan han til nød ta nå etter at jeg skrev en ganske detaljert, men kortfatta liste over programmene. Oppvaskmaskina er han flink til å ta. Han har mye vondt og blir fort avvisende og litt grinete når det står på som værst. Jeg forstår han veldig godt nå og vet at han elsker meg, men for 4 måneder siden? (Guttungen er 3 mnd. nå) Glem det.. Jeg var mye sur og mått holde meg mye i skinnet. Han gjorde så godt han kunne og sto på for at jeg skulle ha det bra og tilogmed med det irriterende 😅 sa unnskyld til han da det er urettferdig, men han var forståelsesfull og visste det var hormoner selv om han også sa det var helt innafor å si unnskyld for man klarer faktisk til en viss grad å begrense seg litt. Jeg vet hva jeg snakker om da jeg hadde ekstremt mye hormoner i begge svangerskapene 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...