Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Sliter med urinlekkasjer etter fødslene. Fikk beskjed om at jeg var for ung for operasjon (i slutten av 20-årene), så de ville prøve Bulkamid. Finner ikke så mye informasjon om dette Anonymkode: 4fc14...6f1
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Jeg fikk det før jeg fikk tvt-operasjon. Det fungerte ikke på meg. Gynekologen jeg gikk til privat sa etterpå at det ikke var noe for spreke, aktive mennesker, men passet best for gamle damer som satt mest stille. Om han har rett, aner jeg ikke. Det er sikkert verd et forsøk, for det må jo være noen som har effekt av det, ellers ville de jo ikke brukt det. Det var ikke vondt og ga ingen bivirkninger. Anonymkode: 2a66b...c41
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk det før jeg fikk tvt-operasjon. Det fungerte ikke på meg. Gynekologen jeg gikk til privat sa etterpå at det ikke var noe for spreke, aktive mennesker, men passet best for gamle damer som satt mest stille. Om han har rett, aner jeg ikke. Det er sikkert verd et forsøk, for det må jo være noen som har effekt av det, ellers ville de jo ikke brukt det. Det var ikke vondt og ga ingen bivirkninger. Anonymkode: 2a66b...c41 Hadde en mistanke om at dette var en for lettvint løsning til at det ville være noe til hjelp ja. Hun som undersøkte meg spurte om jeg brukte tamponger for da skulle jeg jo merke at det hjalp mot lekkasjene. Svarte at tamponger hjelper ingenting, faktisk så sliter jeg enda mer med lekkasje under mens. Fikk resept for spesialtamponger som skal støtte opp, men synes ikke de hjelper heller. Litt irritert på hele greia, trodde jeg endelig skulle få hjelp. Tør jo ikke gjøre noe lengre for jeg lekker så lett. Anonymkode: 4fc14...6f1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Kan man forresten bruke menskopp med Bulkamid? Anonymkode: 4fc14...6f1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Jeg syntes det var forferdelig vondt, den virket ikke og jeg nektet å gjøre det på nytt. Anonymkode: 21ab5...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå