Gå til innhold

Dere med ny samboere og egne barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her med barn som har fått ny samboer? Hva hjelper han til med i ditt hjem?! Av husarbeid, økonomi og dine barn?! Hvor gamle er barna dine?! 

Anonymkode: 063e5...c3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi ble sammen var barnet bare 2 år. Han sto opp med henne, skifta bleier, leverte i barnehage osv osv. Behandlet henne som sin egen fra omtrent dag én. Vi kjøpte hus sammen ganske fort så det var ikke mitt, men vårt hjem. Jeg tjente nesten ingenting mens han tjente mye. Jeg betalte mobilen, billånet mitt og barnhehageregning, pluss mat om jeg hadde mer til overs. Han betalte resten. 

Anonymkode: 4dde4...f03

Skrevet

Jeg har et barn på syv (snart åtte) og vi ble samboere i år. 

Han er veldig flink med barnet, tar han med på fotballtreninger fordi han har lyst, henter etter skolen selv om barnet tar buss, middager når han er hjemme før meg og har ansvar for vask av badet mens jeg tar meg av annet husarbeid. Tar også barnet rett som det er på fisketur eller turer, både med og uten meg. Vi leier hus og betaler halvparten hver, og uten å ha regnet på det bruker vi nok sånn ca. det samme på mat i måneden. Har hvert vårt billån og han betaler strøm mens jeg betaler TV/internett (det er noe billigere enn strømmen) Han tjener nesten 3 ganger så mye som meg 😛 

Anonymkode: 2823d...9b5

Skrevet

Så det finnes noen snille, hjelpsomme mannfolk der ute?! : ) 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det finnes noen snille, hjelpsomme mannfolk der ute?! : ) 

Det er klart at det gjør det. Men tror ikke du skal regne med at sånne menn som første svarer har funnet vokser på trær. Han er jo på grensa til dumsnill.

Anonymkode: 760ed...9a5

Skrevet

Jeg hadde to, da jeg møtte mannen min, og han har hele veien stilt opp som om de var hans egne. I dag har vi to felles i tillegg, og vi deler på alle utgifter (felles økonomi). 

Anonymkode: a7912...cf9

Skrevet

Jeg har ei på 3 og holder på å flytte sammen med pappaen til spiren i magen. Han behandler mi som sin egen. Vi deler på alt. Kommuniserer godt å da funker det😊

Skrevet

Min mann behandler min som sin egen  på alle måter. Han mener det er en selvfølge. Vi er en familie, og vi deler på alt.

Anonymkode: 21032...132

Skrevet

husarbeidet er 50/50, vi har hver vår økonomi, men har en felles konto som begge setter inn 6000 i hver mnd. han er okey med sønnen på 12,men sønnen er mer intressert i faren sin, naturlig nok,men stefaren er også mye mer opptatt av våre felles på 6 og 4 år enn storebroren

Anonymkode: 02f35...641

Skrevet

Ja, dere er heldig dere som har disse mennene. Jeg har et barn og et hus, møtte en mann sm jeg ble stupforelsket i, var sammen noen år, så flyttet han inn og jeg forventet at han skulle være med å betale på de faste utgiftene (ikke lån og forsikring) , men alla kommunale utgifter, tv og internett, og mat. Men nope, der var det ikke mye å hente. Fyren tjener dobbelt av meg, men han mente jeg skulle fø han også ig at han skulle bo gratis og bare bruke sine penger på det han ville ha. Etter et år kastet jeg han ut.

Ikke bidro han ellers i hjemmet heller, aldri husarbeid, aldri matlaging, aldri følge barnet til barnehage, ikke hente, selv o. Han hadde fri, ved forsinkelser i jobben, måtte venner av meg kjøre langveis fra for å hente ungen selv om han befant seg i huset 1 K. Fra barnehagen osv osv. Tror jeg er ferdig med menn, hvis det ikke finnes bedre enn dette, så kan jeg bare gi opp med en gang istedet for å håpe på at jeg skal treffe på en av de drømmemennene som dere beskriver. 

Anonymkode: 99b64...a24

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror jeg er ferdig med menn, hvis det ikke finnes bedre enn dette, så kan jeg bare gi opp med en gang istedet for å håpe på at jeg skal treffe på en av de drømmemennene som dere beskriver. 

Anonymkode: 99b64...a24

Men nå har du fått høre at det finnes mange gode menn der ute - og da trenger du ikke gi opp menn for all tid :)

Anonymkode: d2b10...7d4

Skrevet

Jeg har to barn fra før, sammen har vi ett barn. Vi har alt felles, og han behandler mine som sine egne. Så det finnes definitivt gode og snille mannfolk der ute 😊

Anonymkode: 260e7...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...