Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 hei jeg har 2 barn 2og hall år og 5 mnd . den eldst var sykk i 5 dagr kastet opp og har ikke spist noen. han er bedre nå . men lille søster som jeg ammer ble sykk i dag hun kaster opp etter mat og har vond i magen . bør jeg ta henne til legen eller hun blir bedre som broren. han har ikke fått medisiner. hun kastet opp 8 ganger i dag alt hun spiser morsmelk eller mat Anonymkode: fbdcb...b40
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Ja, ville gått til legen. Hun kan fort bli dehydrert om hun kaster opp så mye. Anonymkode: cef8a...917
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Fortsett å gi melk jevnlig, selv om hun kaster opp blir det alltid litt igjen som kroppen vil ta opp. Men jeg ville nok ringt legen i morgen tidlig om hun fortsetter å kaste opp, så små barn blir lett dehyrert og hun må følges opp hele veien. Du må lære hva du skal se etter selv også. Anonymkode: 606f3...9d4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 trenger ikke gå til legen nei Anonymkode: 155dd...403
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Nei nei nei. Ikke ta med spysyke barn til legen. Vet om ei fra Brasil, tar ned barnet til legen for bagateller. Og hver gang barnet spyr. Det smitter andre. Prøv med bittelitt vann ? Det går over av seg selv. Anonymkode: b2642...0d2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 Så små barn bør en være spesielt obs på. Hvis hun får i seg nok drikke, skal bleiene være våte som vanlig. Hvis ikke de er det, ringer du legevakten på telefon 116117. Anonymkode: 30b5d...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå