Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Har lyst på nr 2, men lurer på hvor lenge jeg minimum bør jobbe før jeg går ut i permisjon, for å være best mulig rustet økonomisk? Anonymkode: 7b57a...2f9
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har lyst på nr 2, men lurer på hvor lenge jeg minimum bør jobbe før jeg går ut i permisjon, for å være best mulig rustet økonomisk? Anonymkode: 7b57a...2f9 Glemte å skrive at jeg er student nå, men ferdig med utdanninga om 11 dager, vil være lett å få jobb som sykepleier. HI Anonymkode: 7b57a...2f9
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 6 av de 10 siste mnd før termin beregnes pengene ut av. Så du bør ha jobbet 6 mnd ivertfal før termin. Anonymkode: 50a87...341
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Jeg ville jobbet lenge nok til å ha krav på sykepenger, du vet aldri hva som skjer og det er greit å ha krav på sykepenger om noe skulle skje. Så jeg ville fått jobb, og jobbet minst et par måneder før jeg ble gravid. Anonymkode: 7de6a...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå